“Skuffende og dårlig mad”
Anmeldelse af The Barrel

The Barrel
nr. 8 af 76 Restauranter i Nidri
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Morgenmad, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Vi havde læst meget godt om restauranten, inden vi besøgte den.
Restauranten var helt fyldt, da vi ankom, og vi var heldige at få et bord. Der gik lang tid, inden vi fik lov at bestille, og maden var lang tid om at komme.
Vi bestilte souvlaki og lamb chops. Det ene kyllingespyd var ikke gennemstegt, og teksturen var mærkelig. Vi sendte den tilbage til køkkenet. Der gik 10 minutter, før tallerkenen kom tilbage, og det var det præcis samme kyllingespyd - de havde blot stegt det samme spyd lidt ekstra i stedet for at komme med et nyt. Skuffende. Spydet var stadig underligt i teksturen, men da tjenerne var umulige at få fat i, lod vi spyddet ligge og spiste tilbehøret; en meget lille klat tzatziki og pommes frittes.
Alt i alt en skuffende oplevelse. Ingen anbefaling herfra.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Louise190808

Anmeldt 18. juli 2021 fra mobile enheder

Vi gik efter de bedst klassificerede restauranter i Nidri.
The Barrel har sød betjening som var hurtige og villige. Det meste af maden manglede smag. Der var megen fedt på lammen. Vi kommer ikke igen.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, NilsLinde
Anmeldt 27. september 2020 fra mobile enheder

Dejlig hyggelig restaurant. Vi fik 3 gange chicken souvlaki hvor de 2 desværre var tørt. Min datter gjorde opmærksom på dette og fik en dessert som kompensation

Dato for besøg: september 2020
2  Tak, Voyager819194
Anmeldt 22. august 2020 fra mobile enheder

Fin mad og betjening. Traditionel græsk mad. Fine priser. Gode zucchini kugler. Kan anbefales. Søde tjenere.

Tak, mariafchr
Anmeldt 15. august 2020

Bestilte sværdfisk. Fiske var god men tilbehøret var intet vær. En lille halv hård kartoffel med noget surt creme og et eller andet unævneligt grønt, som utrolig bitter og uspiselig. Der var kun en tjener, der havnede mere travlt med, at hive nye kunder ind end betjene dem der var i resturanten. Vi bad op regningen og ventede en evighed.

Tak, PerryHansen

Rejsende, der kiggede på The Barrel, kiggede også på

Athani, Apollonii

Har du været i The Barrel? Fortæl om dine oplevelser!