“Middelmådig ”

nr. 4 af 76 Restauranter i Nidri
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Frokost, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Frokost, Levering, Reservationer
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Er ok, men ikke noget specielt. God hvis man holder sig til græske retter. Servicen er ikke speciel god, de er søde men langsomme

Dato for besøg: juli 2016
Tak, tommyn941

Anmeldt 1. september 2015

Vi fik en rigtig fin middag på dette sted med udsigt til havnen og statuen af Onassis og sluttede af med ouzu på husets regning.

Dato for besøg: august 2015
Tak, elsa k
Anmeldt 15. juli 2015 fra mobile enheder

Ikke noget særligt, men ok mad til fornuftige priser. Dog var servicen lidt dårlig, idet der var usædvanligt lang ventetid på at få maden serveret og på at få regningen efterfølgende. Vi måtte faktisk spørge efter regningen to gange før den kom.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, 610christianeh
Anmeldt 5. august 2013 fra mobile enheder

Et af de bedste steder at spise. Jeg kan kun sige at det bliver ikke bedre. Rigtige søde mennesker og en masse smil.

Dato for besøg: august 2013
    • Stemning
1  Tak, torbenhjuler
Anmeldt 21. juli 2011

The Barrel er stedet hvor du får et virkeligt godt måltid mad og ejeren Anestis gør altid alt for at hans gæster skal føle sig velkommende og godt tilpas. Pris niveauet er middel og der er en pragtfuld udsigt over marinaen og havet. Hvis du har specielle ønsker, så bare sig det til Anestis og han vil gøre alt for at opfylde dem. Det er helt klart et sted hvor man kommer igen og igen. Restauranten ligger for enden af marinaen lige overfor Notos restaurant og lige før stranden.

Dato for besøg: juni 2011
    • Stemning
2  Tak, JeanneC0penhagen

Rejsende, der kiggede på The Barrel, kiggede også på

Athani, Apollonii

Har du været i The Barrel? Fortæl om dine oplevelser!