Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.186)
Filtrer anmeldelser
1.186 resultater
Medlemsvurdering
407
585
149
27
18
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
407
585
149
27
18
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 1.186 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 22. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med NH Hotels
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
OLGA-CADAR, General Manager hos NH Brussels Stephanie, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. august 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 21. juni 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2017, rejste med venner
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
OLGA-CADAR, General Manager hos NH Brussels Stephanie, svarede på denne anmeldelseSvarede 9. august 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 31. maj 2017

  • Overnattede: maj 2017, rejste alene
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
OLGA-CADAR, Directeur général hos NH Brussels Stephanie, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 21. maj 2017 fra mobile enheder

Overnattede: april 2017, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
OLGA-CADAR, Directeur général hos NH Brussels Stephanie, svarede på denne anmeldelseSvarede 23. maj 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 18. maj 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
OLGA-CADAR, General Manager hos NH Brussels Stephanie, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. august 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser