Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (714)
Filtrer anmeldelser
715 resultater
Medlemsvurdering
382
216
65
31
21
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
382
216
65
31
21
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
3-8 af 715 anmeldelser
Anmeldt 2. august 2017

Boede på dette hotel 2 nætter i forbindelse med U2 koncerten.
Hotellet er nemt tilgængeligt via bus og tog - vi gik til byen et par gange på ca 30 min - området virker roligt og stille om aftenen - og ganske sikkert.
Stort værelse med dejlig kingsize seng og kæmpe tv med stort udvalg af kanaler. Vi boede på 6 sal, hvilket var lækkert i forhold til støj fra gaden.
Vores ophold var bestilt med morgenmad, så i cafeen kunne vi fri bestille alt fra menuen... lækkert og det smager fantastisk.!
Eneste lille minus var på dag 2, hvor vi er i restauranten til åbningstid kl. 6.00 pga hjemrejse - vi er de eneste i cafeen og rengøringen er stadig i gang... den unge pige bag disken var vist nu og vidste ikke hvor brødkniven var...? Dertil tog det næste en halv time før vores røræg blev lavet... virkede lidt sløset og som om personalet kom dryssende op til mødetid.

  • Overnattede: august 2017, rejste som par
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, Christian F
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Sophie B, Guest Relations Manager hos Radisson RED Brussels, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. august 2017

Hej kristen

Mange tak for at tage dig tid til at kommentere dit ophold hos os! Glad for at du nød det :)

Det er dejligt at vide, at du kunne lide dit Studio, vi ved, at det er vigtigt at få en god hvile efter en U2-koncerts craziness! Du vil gøre vores kok Jérôme redden med din store kommentar om den lækre morgenmad!

Undskyld at høre om din tidlige morgenmad, sørg for, at vi ikke vil lade dette ske igen.

Håber at se dig snart,
Radisson RED Brussels Team

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 20. maj 2017

Alt holdt i sort, hvidt og rødt. Meget nyt og derfor virkeligt velholdt. Meget afslappet atmosfære, og superfedt, hvis man er lidt ukonventionel, og ikke har noget imod receptionister i t-shirt og uden reception. Fine værelser og god rengøring og meget venlige folk. Vældig larm fra gaden, som gør det umuligt at sove med åbent vindue, hvilket jeg holder af. Mange og forskelligartede folk på hotellet, ungt og cocktailbar agtigt.

Værelsestip: udsigt over gaden ikke særligt spændende, men kender ikke til udsigten mod gården, som kan være værre.
  • Overnattede: maj 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, josefinekruse
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 7. februar 2017 fra mobile enheder

Hotellet er minimalistisk eller sparsomt afhængigt af hvordan man ser på det, værelset har ikke creme, kaffemaskine eller badekåbe, usædvanligt for et hotel i den prisklasse. Det forklarer også hvorfor websiteen er så lidt informativ, der er intet at fortælle:-(
Har ikke fået deres app til at virke.

Overnattede: februar 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, JennyRee
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 4. oktober 2016

Helt ideel beliggenhed meget tæt på Europa parlamentet. Mange spisemuligheder i nærområdet og centrum af Bruxelles indenfor en frisk gå afstand og ellers nemt med offentlig transport.
Friskt, hjælpsomt og frisk personale.

  • Overnattede: september 2016, rejste i forbindelse med forretninger
    • Sted
    • Renlighed
    • Service
Tak, bpnielsen
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
STSBrussels, Community Manager hos Radisson RED Brussels, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. oktober 2016
Google Oversæt

Hey Bpnielsen,

Thanks for your nice words about us! Happy to see you liked our new concept. Next time you come to Brussels, you know where we are! Regards, Jesús M. Parrado - Community Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 30. maj 2016 fra mobile enheder

Lad mig starte med det positive, værelserne er fine og som de skal være.
Udsmykning og rødt er op til de enkelte at bedømme, men ok og nyt.
For mig var det forvirrende at der ikke var en reception og folk som man kunne genkende som personale. Indtjekning skete ved nogle fritstående terminaler og hos nogle unge mennesker som var ok dygtige, men jeg kunne ikke identificere dem som personale.
Og så sen store skuffelse, restauranten, det var ikke godt. Jeg bestilte en ret, lignende ikke det jeg havde bestilt - spurgte og fik at vide at det var det. Da regningen så kom var det noget andet der stod på. Overhørte også over 'et eller andet' fortælle en ven at ingen af tjenerne havde arbejdet på hotel før.
Morgenmaden, her fik jeg anvist bord og ventede så en halv time på at afgive bestilling, den eneste der kom var en pige med noget jeg jo ikke havde bestilt. Jeg fortalte at det havde jeg ikke bestilt. Så gik hun bare. Efter at have ventet en halv time så gik jeg ud i byen og spiste morgenmad.

Overnattede: maj 2016
Tak, Henrik Egede H
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
STSBrussels, Community Manager hos Radisson RED Brussels, svarede på denne anmeldelseSvarede 6. juni 2016
Google Oversæt

Hello Henrik Egede,

Thanks for your feedback. We are glad you enjoyed our rooms. I am sorry your experience in our Bar/Restaurant did not live up your expectations. Your experience does not represent the way we usually operate. You will be contacted shortly to offer you to come back and experience our hotel and Brussels as we usually do. We hope to see you back soon. Regards - Jesús M. Parrado - Community Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser