Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.095)
Filtrer anmeldelser
1.095 resultater
Medlemsvurdering
327
453
198
79
38
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
327
453
198
79
38
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 1.095 anmeldelser
Anmeldt d. 6. december 2014 fra mobile enheder

Hotellet er under renovation og det bærer hotellet præg af.
Beliggenheden i forhold til EU institutionerne er rigtig god, men kvarteret er uinteressant at bevæge sig rundt i.
Hoteller er meget kringlet og meget svær at finde rundt i, der er en del larm på gade vendte værelser så bed om et til gården.

Overnattede: december 2014, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Strandmark
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 27. maj 2011

Mit tredje ophold på Leopold ødelagde det for mig.
Stedet er middelmådigt på alle måder, men alligevel ok til prisen for hurtige forretningsrejser.
Men, på det sidste besøg var arbejdsforhandlingerne langvarige, og jeg havde virkelig travlt med at komme til lufthavnen.
Rådet var at tage en taxa, conciergen ringede efter en til mig, som "vil være her om fem minutter."
Godt, efter 10 (og to genopkald) gav jeg op, gik til Luxembourg for at finde ud af, at der var tre dusin taxaer, der ventede på en tur.
Jeg nåede det, men kun knap nok, fordi manden bag skranken besluttede at ringe til sit "pålidelige" taxaselskab, i stedet for at bede mig gå 100 m for at få en taxa.
Selv om som lokal vidste han sikkert, at der er taxier ved Luxembourg.
Dårlig opførsel.

3  Tak, AnimalEE
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 25. marts 2011

Efter at Sandton overtog Leopold er det gået ned ad bakke.
Visse forbedringer er sket: dyner har erstattet de gamle, slidte tæpper og rigtige puder!
Men rengøringen er sølle.
Jeg boede der i fire nætter; værelset blev ikke støvsuget overhovedet under mit ophold, lagnerne og pudebetræk blev ikke skiftet og toiletartikler som var brugt op, blev ikke udskiftet.
Faktisk blev sengen næsten ikke redt, lagenet forblev uberørt, og dynen blev bare glattet ud ovenover.
Morgenmaden, der plejede at være en oplevelse, er nu blevet et offer for alvorlig prisnedskæring.
I stedet for krus, kopper, tallerkener og side tallerkner; gør-det-selv kogte æg (!) og et lille udvalg ud over smelteoste, tørt røræg og dåse frugtsalat (med en tilføldig vindrue, til at få dig til at tro på at resten er frisk).
Den varme kakao kommer fra en maskine, det samme med kaffen.
Alt i alt, en stor skuffelse fra hvad der plejede at være et excentrisk, attraktivt, imødekommende og generøst familiedrevet hotel, til en besparende sydafrikanske kæde 2, eller i bedste fald, 3-stjernet hotel, der opkræver 4 stjernede priser.
Tag et andet sted hen, er mit råd.

Tak, MrsSaunders
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.co.uk. Se original
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 4 uger siden fra mobile enheder

Overnattede: oktober 2018, rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Leopold39, Manager hos Hotel Leopold, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 12. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste som par
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Leopold39, Manager hos Hotel Leopold, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser