Maria Lyngby
Kongens Lyngby, Danmark

Fantastisk mad og gode værelser

Anmeldelse af Agerskov Kro og Hotel
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 3. feb. 2024fra mobile enheder
Meget hyggelig kro. Værelserne er store (boede på stort dobbeltværelse) og sengene bløde. Både aftensmad i restauranten om aftenen (tilkøb) og morgenmaden (inkluderet i værelsespris) var overdådigt og lækkert. Vi kommer meget gerne igen.
Dato for ophold: februar 2024
Værelsestip: Der er masser af p-pladser inkl ladestandere.
Problemer med denne anmeldelse?
Få bonusser med One Key
31.8 km fra Agerskov Kro og Hotel
27.2 km fra Agerskov Kro og Hotel
Vis flere hoteller i Agerskov
Anmeldt d. 6. august 2023

Det perfekte sted, skønt værelse med spa, morgenmad et bord så overdådig med alt mulig og 15 forskellige morgenbitter, aftensmad der bare var veltillavet, tirsdag en buffet uden lige, dessert et kagebord så stort så det bør opleves, vi glæder os til efteråret når vi skal der over igen,og ikke mindst et dejligt personale altid med et smil på.

Dato for ophold: august 2023
Tak, poulh804
Anmeldt d. 1. august 2023 fra mobile enheder

Dejligt ophold, gode værelser, skønt personale og super lækker mad. Sørg for at være sulten for du får nok af dejlig hjemmelavet mad og går ikke sulten fra bordet.
Morgenbrød er hjemmelavet lunt og friskt
Har bestemt kun roser til personale og hværtsparret

Dato for ophold: august 2023
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Eva Hjortshøj N
Anmeldt d. 1. august 2023

Vi fik Pariserbøf og stjerneskud og igen til topkarakter. Og der er nok. Betjening er også til topkarakter. Man bliver sjældent skuffet på Agerskov kro. Selv på en meget travl mandag aften, var der ikke noget at udsætte på hverken betjening eller mad. Perfekt.

Dato for ophold: juli 2023
Tak, Poul R
Anmeldt d. 24. juni 2023

Helt igennem fantastisk sted! Maden og miljøet er helt fantastisk! Især morgenmaden med fantastisk klassisk klavermusik er ud over det sædvanlige 😊 aftensmaden og servicen er der heller ikke noget at sætte en finger på. Store, velsmagende og veltilberedte retter.

Dato for ophold: juni 2023
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Jimmi M
Anmeldt d. 3. juni 2023 fra mobile enheder

Mega hyggeligt ophold og ikke mindst fantastisk - hjemmelavet - mad. Vi kommer helt sikkert igen på et andet tidspunkt. 👍👍 Som andre skriver, så er det vigtigt at komme sultne. Både aften- og morgenbuffeten var godt over gennemsnittet. Ekstra service at man kan lave “madpakke” hvis man skal på tur.

Dato for ophold: juni 2023
Tak, LeneL1971