Anmeldt d. 12. februar 2020

Meget dejlig og skøn hyggelig kro midt i det skønne Jylland, med dejlig god kromad og gode vine samt god kaffe og dessert . Dejlige fine værelser det var 3 gode dage.det er altid et besøg vær at komme igen.

Dato for ophold: juni 2019
1  Tak, bbargh0lz
peterOtte, Ejer hos Agerskov Kro og Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. februar 2020

Hej hej
og tak for meget flot feedback, det er vi utrolig glade for.
Dejligt at høre I havde 3 gode dage på Agerskov Kro og Hotel. Vi ser frem til at se jer en anden god gang.
Med venlig hilsen Bodil og Peter samt personale

Anmeldt d. 16. november 2019

Vi er kommet på kroen i mange år. Denne gang til frokost hvor vi fik stjerneskud og pariserbøf. Alt var som sædvanlig perfekt. Betjeningen rutineret og i top, topkarakter der ! Et enkelt minus må være at priserne på vand og øl er i overkanten, det er næsten københavner priser.

Tak, Poul R
peterOtte, Ejer hos Agerskov Kro og Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. januar 2020

Hej Poul
Tak for flot tilbagemelding, dejligt at høre alt var perfekt, og at betjeningen får topkarakter:-)
Med venlig hilsen
Bodil og Peter Otte
samt personale

Anmeldt d. 16. november 2019

Jeg har egentlig villet skrive det her i mange år. Har boet i området siden 1978 og været på Agerskov Kro mange gange - til fester, i forbindelse med mit arbejde, privat - til frokost, til aftensmad, til kaffe osv. osv.
Og det er altid godt! Det er ikke Michelin - men det er kvalitet i hver en bid. Alt er tilberedt, som det skal, alle råvarer er i orden - man bliver glad i låget af at spise hos jer.
Var der senest i går til en impulsiv frokost - fik smørrebrød - frisksmurt og godt.
Ðejlig betjening, hyggeligt og rart. Stor, stor anbefaling - fordi det ganske enkelt bare er GODT!

Tak, Cathrin B

Hej Cathrin
En utrolig flot anmeldelse som vi alle her på kroen er meget beæret over, mange tak for det.
Vi ser frem til at se dig en anden god gang.
Med venlig hilsen
Bodil og Peter Otte samt personale

Anmeldt d. 3. november 2019 fra mobile enheder

Firma julefrokost med 40 kollegaer og 240 andre glade gæste.
Klassisk julemenu med rigtig god mad. Alt er tilberedt perfekt og serveret varmt af et veloplagt og serviceminded personale.
Buffeten er kæmpe stor og afsluttes med ost, desserter og kager. Du går med garanti ikke sulten i seng
Musikken og personalet fik hurtig gang i festen.
Kan varmt anbefales.

Dato for ophold: november 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, no1teamhedegaard
peterOtte, Ejer hos Agerskov Kro og Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. november 2019

Hej hej
Mange tak for alle de flotte ord. Skønt at vide I havde en fantastisk julefrokost.
Glædelig jul fra
Bodil, Kromanden og personalet fra Agerskov Kro og Hotel

Anmeldt d. 29. oktober 2019 fra mobile enheder

Helt fantastisk oplevelse - alt: maden, vinen, værelset (luksusværelse) var over al forventning. Personalet var utrolig servicemindede og fleksible. Det er absolut et sted, vi gerne kommer igen. Prøv det!

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Sasapil

Hej Sasapil:-)
Mange tak for den flotte tilbagemelding, det er vi utrolig glade for.
Vi glæder os til at se jer en anden god gang.

Med venlig hilsen og ønsket om en glædelig jul
Bodil, Kromanden og personalet