Villa Vigneto
Le Due Cascine Agriturismo(San Marzano Oliveto)
TripAdvisor
Vis tilbud
  • Gratis parkering
  • Pool
Poderi Sartoris(San Marzano Oliveto)
Vis tilbud
Anmeldt for 5. juni 2017

Villa Vigneto er stedet hvor du får meget for pengene​. Ordentlige og rene forhold. Hyggelige værter, som forstår at forkæler deres gæster. Lækker opvarmet pool. Store veludstyret lejligheder med en pragtfuld udsigt over vinmarkerne.

Værelsestip: Gratis parkering. Ugenert pool område. Kort afstand til 5* restauranter.
  • Overnattede: juni 2017, rejste med venner
Tak, Ryegalleri
Lamanoverde, Gæsteansvarlig hos Villa Vigneto, svarede på denne anmeldelseSvarede 8. juni 2017

Tak for de venlige ord om os og vor vingård.
I er meget velkommen tilbage.
:-) Eva

Anmeldt for 24. juli 2016

Jeg tilbragte en uge på denne pragtfulde vingård. Flotte bygninger, renoveret, men med respekt for det oprindelige. Så der er meget fine værelser/lejligheder med god indretning. Dejligt område med pool, og i det hele taget dejligt og smukt. Beliggende i et meget dejligt område. Et værtspar, Eva og Richardt, der nærmest ikke ved alt det de vil gøre, for at servicere og hjælpe gæsterne. Er man interesseret i udflugter og oplevelser, står de også straks til rådighed med hjælp og råd. Virkelig et besøg eller flere værd.

• Overnattede: juni 2016, rejste med venner
1  Tak, tuborg2016
Lamanoverde, Direktør hos Villa Vigneto, svarede på denne anmeldelseSvarede 26. juli 2016

Kære Tuborg 2016

Tak for de pæne ord om Villa Vigneto.
Vi er altid glade for at vore gæster har haft en god oplevelse.
Vi håber at se dig igen engang, hernede:-)

Venlig hilsen
Eva

Anmeldt for 23. juli 2016 fra mobile enheder

Rigtig smukt og dejligt sted, helt perfekt værtspar Eva og Rikard , som altid er parat til at fortælle om området, udflugts mål og ikke mindst vinen.
De holder stedet utroligt flot og man føler sig godt tilpas på den smukke gård, kan helt sikkert anbefales.

Overnattede: juli 2016, rejste som par
Tak, Slotved

Kære Slotved

Tak for de pæne ord om Villa Vigneto.
Det er os en glæde at servicer og hygge om vore gæster.
Vi håber at se jer hernede igen.

Venlig hilsen
Eva

Anmeldt for 12. januar 2015

Vi var i sommeren 2013 på ferie i Italien hvor vi brugte en del dage på Villa Vigneto. Stedet er flot, roligt og byder på alt fra ren afslapning til gode mad og vinoplevelser. Det er bestemt ikke sidste gang at vi besøger stedet.

• Overnattede: august 2014, rejste som par
1  Tak, Lassep41
Anmeldt for 5. december 2013

Vi holdt 10 dages ferie i juni 2013 på denne smukke vingård, hvor alt er smukt og velholdt, rigtig lækkert, en sand perle. En meget nænsomt restaureret vingård i gammel stil, meget hyggelige og rene værelser og lejligheder, hvor man kun kan føle sig godt tilpas. Vingården er omgivet af egne vinmarker, og vinen smager fantastisk. Man kan sidde på en af terrasserne og nyde et dejligt glas vin, alle de smukke blomster og stilheden, tage en svømmetur i den dejlige pool, køre en tur i det smukke område og besøge alle de små hyggelige byer, gå og cykle, rigtig mange muligheder alt efter hvad man er til.
STEDET ER ABSOLUT ET OPHOLD VÆRD.

• Overnattede: juni 2013, rejste som par
1  Tak, Slotved