“Skøn pinse med opvartning fra Eva og Børge.”
Anmeldelse af Villa Vigneto

Vi kan ikke finde priser for dette indkvarteringssted
Vores online rejsepartnere oplyser ikke priser for dette indkvarteringssted, men vi kan søge efter andre muligheder i San Marzano Oliveto
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Villa Vigneto
Anmeldt 6. juni 2017

Utrolig velholdt, smagfuldt indrettet og dejlig beliggenhed lige midt i vinmarkerne.
Producerer biologisk rødvin, der ikke giver hovedpine
Vi var en gruppe på 11 personer som nød 5 dage med forkælelse på Villa Vigneto.
Både Eva og Børge udviste stor entusiasme og viden om stedet.
Kommer gerne igen.

• Overnattede: Juni 2017, rejste med venner
Tak, ElinAndersen
Lamanoverde, Gæsteansvarlig hos Villa Vigneto, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. juni 2017

Kære Elin

Tak for din anmeldelse, det sætter vi stor pris på.

I er til enhver tid velkommen tilbage.

Eva og Børge

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 5. juni 2017

Villa Vigneto er stedet hvor du får meget for pengene​. Ordentlige og rene forhold. Hyggelige værter, som forstår at forkæler deres gæster. Lækker opvarmet pool. Store veludstyret lejligheder med en pragtfuld udsigt over vinmarkerne.

Værelsestip: Gratis parkering. Ugenert pool område. Kort afstand til 5* restauranter.
  • Overnattede: Juni 2017, rejste med venner
Tak, Ryegalleri
Lamanoverde, Gæsteansvarlig hos Villa Vigneto, svarede på denne anmeldelseSvarede 8. juni 2017

Tak for de venlige ord om os og vor vingård.
I er meget velkommen tilbage.
:-) Eva

Anmeldt 24. juli 2016

Jeg tilbragte en uge på denne pragtfulde vingård. Flotte bygninger, renoveret, men med respekt for det oprindelige. Så der er meget fine værelser/lejligheder med god indretning. Dejligt område med pool, og i det hele taget dejligt og smukt. Beliggende i et meget dejligt område. Et værtspar, Eva og Richardt, der nærmest ikke ved alt det de vil gøre, for at servicere og hjælpe gæsterne. Er man interesseret i udflugter og oplevelser, står de også straks til rådighed med hjælp og råd. Virkelig et besøg eller flere værd.

• Overnattede: Juni 2016, rejste med venner
1  Tak, tuborg2016
Lamanoverde, Direktør hos Villa Vigneto, svarede på denne anmeldelseSvarede 26. juli 2016

Kære Tuborg 2016

Tak for de pæne ord om Villa Vigneto.
Vi er altid glade for at vore gæster har haft en god oplevelse.
Vi håber at se dig igen engang, hernede:-)

Venlig hilsen
Eva

Anmeldt 23. juli 2016 fra mobile enheder

Rigtig smukt og dejligt sted, helt perfekt værtspar Eva og Rikard , som altid er parat til at fortælle om området, udflugts mål og ikke mindst vinen.
De holder stedet utroligt flot og man føler sig godt tilpas på den smukke gård, kan helt sikkert anbefales.

Overnattede: Juli 2016, rejste som par
Tak, Slotved

Kære Slotved

Tak for de pæne ord om Villa Vigneto.
Det er os en glæde at servicer og hygge om vore gæster.
Vi håber at se jer hernede igen.

Venlig hilsen
Eva

Anmeldt 12. januar 2015

Vi var i sommeren 2013 på ferie i Italien hvor vi brugte en del dage på Villa Vigneto. Stedet er flot, roligt og byder på alt fra ren afslapning til gode mad og vinoplevelser. Det er bestemt ikke sidste gang at vi besøger stedet.

• Overnattede: August 2014, rejste som par
1  Tak, Lassep41
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af San Marzano Oliveto
5.6 km væk
64 anmeldelser
25.0 km væk
Le Querce del Vareglio
Vis priser

Har du været i Villa Vigneto? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Villa Vigneto

Adresse: Regione Italiana 22, 14050 San Marzano Oliveto, Italien
Beliggenhed: Italien > Piedmont > Province of Asti > San Marzano Oliveto
Faciliteter:
Drikkevaresortiment Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Tekøkken Swimmingpool Kørestolsadgang Lufthavnstransport
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 4 specialiseret indkvartering i San Marzano Oliveto
Prisområde: 409 kr.-632 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Antal værelser: 9
Officiel beskrivelse (leveret af hotellet):
Vingården ligger i 200 m højde omgivet af vinmarker, hvor vi dyrker Biodynamiske rødvine på Barbera druer. Vi har 3 lejligheder og 5 dobbeltværelser. Det er muligt at leje det lejlighederne enkeltvis for 2 eller 4 personer. Ved grupper har vi plads til max 20 personer, men dog mulighed for ekstra senge på vingård tæt ved. Flyv til Italien, lej en bil og udforsk Piemonte, som byder på et stort udvalg af vine, Italiens mad og trøfler. Kontakt os, så fortæller vi gerne mere om villa Vigneto og Casina del Rosone, vores anden vingård som ligger 5 min kørsel væk. ... mere   mindre

Er dette din TripAdvisor-registrering?