Anmeldt d. 24. juli 2016

Jeg tilbragte en uge på denne pragtfulde vingård. Flotte bygninger, renoveret, men med respekt for det oprindelige. Så der er meget fine værelser/lejligheder med god indretning. Dejligt område med pool, og i det hele taget dejligt og smukt. Beliggende i et meget dejligt område. Et værtspar, Eva og Richardt, der nærmest ikke ved alt det de vil gøre, for at servicere og hjælpe gæsterne. Er man interesseret i udflugter og oplevelser, står de også straks til rådighed med hjælp og råd. Virkelig et besøg eller flere værd.

Dato for ophold: juni 2016
  • Rejsetype: Rejste med venner
1  Tak, tuborg2016
Lamanoverde, Direktør hos Villa Vigneto, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. juli 2016

Kære Tuborg 2016

Tak for de pæne ord om Villa Vigneto.
Vi er altid glade for at vore gæster har haft en god oplevelse.
Vi håber at se dig igen engang, hernede:-)

Venlig hilsen
Eva

Anmeldt d. 23. juli 2016 fra mobile enheder

Rigtig smukt og dejligt sted, helt perfekt værtspar Eva og Rikard , som altid er parat til at fortælle om området, udflugts mål og ikke mindst vinen.
De holder stedet utroligt flot og man føler sig godt tilpas på den smukke gård, kan helt sikkert anbefales.

Dato for ophold: juli 2016
Tak, Slotved

Kære Slotved

Tak for de pæne ord om Villa Vigneto.
Det er os en glæde at servicer og hygge om vore gæster.
Vi håber at se jer hernede igen.

Venlig hilsen
Eva

Anmeldt d. 12. januar 2015

Vi var i sommeren 2013 på ferie i Italien hvor vi brugte en del dage på Villa Vigneto. Stedet er flot, roligt og byder på alt fra ren afslapning til gode mad og vinoplevelser. Det er bestemt ikke sidste gang at vi besøger stedet.

Dato for ophold: august 2014
1  Tak, Lassep41
Anmeldt d. 5. december 2013

Vi holdt 10 dages ferie i juni 2013 på denne smukke vingård, hvor alt er smukt og velholdt, rigtig lækkert, en sand perle. En meget nænsomt restaureret vingård i gammel stil, meget hyggelige og rene værelser og lejligheder, hvor man kun kan føle sig godt tilpas. Vingården er omgivet af egne vinmarker, og vinen smager fantastisk. Man kan sidde på en af terrasserne og nyde et dejligt glas vin, alle de smukke blomster og stilheden, tage en svømmetur i den dejlige pool, køre en tur i det smukke område og besøge alle de små hyggelige byer, gå og cykle, rigtig mange muligheder alt efter hvad man er til.
STEDET ER ABSOLUT ET OPHOLD VÆRD.

Dato for ophold: juni 2013
1  Tak, Slotved
Anmeldt d. 1. december 2013

Vi besøgte Villa Vigneto i et par dage i efteråret og kan kun anbefale dette hyggelige sted, som ligger i rolige omgivelser blandt vinmarker og flot natur.
Stedet er perfekt til et romantisk getaway eller som destination, hvis man er en familie, der søger efter et alternativ i sommerferien.
Vi oplevede en hyggelig og intim stemning, hvor man straks føler sig hjemme!

Dato for ophold: november 2013
3  Tak, 220.488