“Skræmmende dyrt”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
Bakkegaarden Møns Klint
Vurderet som nr. 1 ud af 1 B&B'er/kroer i Busene
1 anmeldelse
“Skræmmende dyrt”
Anmeldt 16. april 2017

Vi ankommer til Bakkegaarden og bliver mødt af halvdelen af det imødekommende værtspar. De spørger, om vi vil have redt sengene op. Vi takker ja - måske noget uforstående - for hvordan kan der ikke være linned på sengene. Vi bliver også spurgt, om vi vil have morgenmad til 95 kr. per person. Vi takker ja, selvom det er meget dyrt - for hvor i alverden i nærheden skulle vi ellers kunne få morgenmad fra.

Da vi kommer til vores værelse, går det op for os, at vi ikke engang har vores eget bad og toilet, men bor på et værelse med en vask, og vi skal dele bad og toilet med de øvrige gæster. Det står måske med småt i bookingen, men det har vi ikke lagt mærke til, for det er ikke, hvad man forventer af et sted, som tager 800 kr. per overnatning. Der er meget lydt på værelserne, og det er svært at føle, at man kan slappe af og være sig selv, fordi man frygter, at man generer de øvrige gæster.

Morgenmaden er ekstremt skrabet og består blot af nogle simple skiber rugbrød, ost og pølse. Og et hårdkogt æg, bevares. Vi syntes, at det var meget dyrt, men vi fik lov til at smøre en madpakke, så det virkede ok. Først ved udtjekning finder vi ud af, at madpakkerne - to sølle klapsammenmadder med spegepølse - har kostet os yderligere 50 kr. per madpakke. Det, der virkede som en fin gestus, fremstår nu som et forsøg på at presse flere penge ud af gæsterne. Derudover finder vi ud af, at det har kostet os 60 kr. per person at låne et håndklæde og linned til senegene. Det virker endnu mere sølle, og vi er faktisk i tvivl om, hvad det overhovedet er, de 800 kr. per overnatning er gået til.

Vi prøvede aftensmaden en af dagene, og den var velsmagende, men det var absolut ikke noget særligt. Og sådan et indtryk forlader man Bakkegaarden med - det er skønt, men absolut ikke noget særligt - og da slet ikke til den fuldkommen vanvittige pris. Vi kunne have tilbragt en uge i Spanien for de samme penge, som vores ophold på Bakkegaard kostede os. Det er enormt ærgerligt, at værtsparret mener, at de kan tillade sig at tage så mange penge for så lidt. Det ødelagde vores oplevelse af stedet, som ellers var idyllisk og smukt.

Vores råd til øvrige gæster er: Tag på slotsophold et sted i nærheden i stedet, det koster alligevel næsten det samme, og så får man sikkert både god morgenmad og et håndklæde, der er inkluderet i prisen. Eller vælg et hotel i Stege og kør frem og tilbage til Møns Klint. Det kan absolut ikke betale sig at betale ekstra mange penge for at bo tæt på klinten ved at overnatte på Bakkegaarden.

• Overnattede April 2017, rejste som et par
Tak, Tinne K
Bakkegaard G, Ejer hos Bakkegaarden Møns Klint, svarede på denne anmeldelse, 6. juni 2017
Kære Tinne
Vi har undersøgt sagen og fundet ud af at noget var gået galt, så du ikke modtog vores informations mail, der fortæller at prisen på nettet er grundpriser og man herefter køber fx. sengelinned/håndklæder, morgenbuffet osv. til. Tak fordi du har modtaget vores kontante undskyldning for denne misforståelse, som selvfølgelig er en overraskelse når man ikke kender betingelserne.
Vi vil blive endnu bedre til at informere vores gæster.
Vores Gæstgiveri er en gammel 4-længet bondegård, der gradvist er indrettet til sommergæster. Derfor er det som at træde tilbage i tiden, romantisk... men med delte faciliteter og med de bygningsmæssige tilstande der fandtes i gamle dage.
Her er hjemligt, hyggeligt, kunstnerisk og vi forsøger at være så bæredygtige og økologiske som muligt og det er vores tilbud til hyggelige ophold på Bakkegaarden.
Vi er langt fra standard hotel status.
Bedste hilsner - Vivi, Bakkegaard Gæstgiveri
Skriv en anmeldelse

30 anmeldelser fra rejsende

Se anmeldelser for
Forretning
Oversigt over vurderinger
  • Placering
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip
Dato | Vurdering
Dansk først
Orebro, Sverige
1 anmeldelse
Anmeldt 19. juli 2016

12 gamle venner hygger sig 3-4 dage et sted i Norden, mindst en gang om året.... 2014 Gudhjem. 2015 Strib. 2016 Mön og på Bakkegården fandt vi natur, kultur, plads, hjemmelavet mad, omtanke, varme, hjälpsomhed og en himmelseng med havudsigt og nattergalesang hele den lange lyse nat.

Værelsestip: himmelseng med havudsigt og nattergalesang
Vis flere værelsestip
  • Overnattede Maj 2016, rejste med venner
Tak, LouiseBoMo
Bidrager på niveau 5
58 anmeldelser
18 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 22 nyttige stemmer
Anmeldt 29. maj 2016 fra mobile enheder

Vi var på miniferie 2 dage på Møn. Omgivelserne er pragtfulde. Værelserne var i den beskedne ende, men hyggelige med kunst. Man skulle selv lægge sengetøj på.
Maden var ok, men morgenmaden i de meget skrabede ende. Betjeningen var venlig og der var rent. Men alt i alt synes jeg ikke man får nok for pengene.

Overnattede Maj 2016, rejste som et par
1 Tak, Anni J
Humlebæk
Bidrager på niveau 3
16 anmeldelser
4 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nyttige stemmer
Anmeldt 26. maj 2016

Vi bookede et værelse på Bakkegården, fordi vi gerne ville se Møns Klint. Dejligt uhøjtideligt sted, vidunderlig økologisk morgenmad. Der blev solgt kunst af lokale kunstnere, og vi endte med at tage hjem med et maleri under armen!

Overnattede Juli 2015
Tak, lonerathjen
København, Staden Kobenhavn, Denmark
Bidrager på niveau 1
4 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nyttige stemmer
Anmeldt 24. september 2014

Jeg valgte stedet som rekreation efter 2 hjerteoperationer.
Det var det bedste jeg havde gjort, og lige hvad jeg trængte til.
Et unikt sted, fremragende hjemmelavet mad, pragtfulde rolige omgivelser, med en hel unik udsigt.
Et værtspar som er opmærksomme på at du som gæst har det rigtigt godt.
Opholdet var helt igennem godt for mit helbred, kom hjem med masser af mod på livet, et Stort tak til Bakkegården.

• Overnattede Juni 2014, rejste alene
2 Tak, Bjørn Tor M
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Busene
4.4 km væk
Møn Hostel & Vandrehjem
3.9 km væk
Klintholm Bed & Breakfast
Vis priser

Har du været i Bakkegaarden Møns Klint? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Bakkegaarden Møns Klint

Ejendom: Bakkegaarden Møns Klint
Adresse: Busenevej 64 | Møn, Busene 4791, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > Sydsjælland > Vordingborg Kommune > Busene
Faciliteter:
Bar/lounge Gratis parkering Restaurant
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 1 B&B'er / kroer i Busene
Prisklasse (pr. overnatning): 506 kr.-803 kr.
Antal værelser: 13
Officiel beskrivelse (leveret af hotellet):
Bakkegaarden er det Bed & Breakfast Hotel der ligger tættest på Møns Klint og det fantastiske GeoCenter. Hos Vivi & Uffe bor du i kunstens univers, med panoramaudsigt over det bakkede landskab og Østersøen. De smukke værelser er dekoreret af 16 kunstnere fra Møn. Vi går ind for bæredygtighed, så vores mad er fortrinsvis lavet af lokale og økologiske råvarer. ... mere   mindre
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, så du med ro i sindet kan reservere på Bakkegaarden Møns Klint. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?