“af <3 tak”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 4 websites mere!
Bakkegaarden Møns Klint
Vurderet som nr. 1 ud af 1 B&B'er/kroer i Busene
Anmeldt 19. juli 2016

12 gamle venner hygger sig 3-4 dage et sted i Norden, mindst en gang om året.... 2014 Gudhjem. 2015 Strib. 2016 Mön og på Bakkegården fandt vi natur, kultur, plads, hjemmelavet mad, omtanke, varme, hjälpsomhed og en himmelseng med havudsigt og nattergalesang hele den lange lyse nat.

Værelsestip: himmelseng med havudsigt og nattergalesang
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: Maj 2016, rejste med venner
Tak, LouiseBoMo

Anmeldt 29. maj 2016 fra mobile enheder

Vi var på miniferie 2 dage på Møn. Omgivelserne er pragtfulde. Værelserne var i den beskedne ende, men hyggelige med kunst. Man skulle selv lægge sengetøj på.
Maden var ok, men morgenmaden i de meget skrabede ende. Betjeningen var venlig og der var rent. Men alt i alt synes jeg ikke man får nok for pengene.

Overnattede: Maj 2016, rejste som par
1  Tak, Anni J
Anmeldt 26. maj 2016

Vi bookede et værelse på Bakkegården, fordi vi gerne ville se Møns Klint. Dejligt uhøjtideligt sted, vidunderlig økologisk morgenmad. Der blev solgt kunst af lokale kunstnere, og vi endte med at tage hjem med et maleri under armen!

Overnattede: Juli 2015
Tak, lonerathjen
Anmeldt 24. september 2014

Jeg valgte stedet som rekreation efter 2 hjerteoperationer.
Det var det bedste jeg havde gjort, og lige hvad jeg trængte til.
Et unikt sted, fremragende hjemmelavet mad, pragtfulde rolige omgivelser, med en hel unik udsigt.
Et værtspar som er opmærksomme på at du som gæst har det rigtigt godt.
Opholdet var helt igennem godt for mit helbred, kom hjem med masser af mod på livet, et Stort tak til Bakkegården.

• Overnattede: Juni 2014, rejste alene
2  Tak, Bjørn Tor M
Anmeldt 17. august 2014 fra mobile enheder

Det var nu 4. gang vi overnattede på dette skønne sted med det venlige og imødekommende personale. Her vender vi tilbage hvert år! Her er også mulighed for at afholde kurser og møder. WiFi. Kan varmt anbefales

Overnattede: August 2014, rejste med venner
Tak, Bo N

Har du været i Bakkegaarden Møns Klint? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Bakkegaarden Møns Klint

Adresse: Busenevej 64 | Møn, Busene 4791, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > Sydsjælland > Vordingborg Kommune > Busene
Faciliteter:
Bar/lounge Gratis parkering Restaurant
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 1 B&B'er / kroer i Busene
Prisområde: 514 kr.-693 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Bakkegaarden Møns Klint 3*
Antal værelser: 13
Officiel beskrivelse (leveret af hotellet):
Bakkegaarden er det Bed & Breakfast Hotel der ligger tættest på Møns Klint og det fantastiske GeoCenter. Hos Vivi & Uffe bor du i kunstens univers, med panoramaudsigt over det bakkede landskab og Østersøen. De smukke værelser er dekoreret af 16 kunstnere fra Møn. Vi går ind for bæredygtighed, så vores mad er fortrinsvis lavet af lokale og økologiske råvarer. ... mere   mindre
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Hotels.com og Expedia, så du med ro i sindet kan reservere på Bakkegaarden Møns Klint. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?