“Spændende sted!”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
Bakkegaarden Møns Klint
Vurderet som nr. 1 ud af 1 B&B'er/kroer i Busene
Anmeldt 26. maj 2016

Vi bookede et værelse på Bakkegården, fordi vi gerne ville se Møns Klint. Dejligt uhøjtideligt sted, vidunderlig økologisk morgenmad. Der blev solgt kunst af lokale kunstnere, og vi endte med at tage hjem med et maleri under armen!

Overnattede: Juli 2015
Tak, lonerathjen
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Bakkegaarden Møns Klint
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 24. september 2014

Jeg valgte stedet som rekreation efter 2 hjerteoperationer.
Det var det bedste jeg havde gjort, og lige hvad jeg trængte til.
Et unikt sted, fremragende hjemmelavet mad, pragtfulde rolige omgivelser, med en hel unik udsigt.
Et værtspar som er opmærksomme på at du som gæst har det rigtigt godt.
Opholdet var helt igennem godt for mit helbred, kom hjem med masser af mod på livet, et Stort tak til Bakkegården.

• Overnattede: Juni 2014, rejste alene
2  Tak, Bjørn Tor M
Anmeldt 17. august 2014 fra mobile enheder

Det var nu 4. gang vi overnattede på dette skønne sted med det venlige og imødekommende personale. Her vender vi tilbage hvert år! Her er også mulighed for at afholde kurser og møder. WiFi. Kan varmt anbefales

Overnattede: August 2014, rejste med venner
Tak, Bo N
Anmeldt 24. august 2013

Vi skulle finde et sted til en enkelt overnatning til rimelige penge og fandt Bakkegaarden på nettet. Da vi ankom blev vi super begejstrede. Du kommer til et sted med den skønnest tænkelige udsigt. Dernæst møder du vidunderlig venlig betjening - et skønt værelse og hvis du har lyst er der mulighed for spisning om aften. Om morgenen er der dejlig morgenmad med økologiske produkter (og TAK! Det er fra lokal producenter også!) og alt indtages i spisestuen med den pragtfulde udsigt. How can it get any better than this?
Jeg ved én ting med sikkerhed -- at jeg skal tilbage og tilbringe flere dage på det her sted og se mere af Møns guddommelige natur!

• Overnattede: August 2013, rejste som par
2  Tak, webklan
Anmeldt 6. august 2012

Vi lagde vejen forbi Bakkegaard på en cykelferie og havde en rigtig god oplevelse. Værterne og personalet var imødekommende, og vi følte os med det samme hjemme. Fantastisk udsigt, dejlig mad og hjemlige rammer.

• Overnattede: August 2012, rejste som par
1  Tak, Lisbeth M
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Busene
11.7 km væk
Klintholm Bed & Breakfast
3.7 km væk
Møn Hostel & Vandrehjem
Vis priser

Har du været i Bakkegaarden Møns Klint? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Bakkegaarden Møns Klint

Adresse: Busenevej 64 | Møn, Busene 4791, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > Sydsjælland > Vordingborg Kommune > Busene
Faciliteter:
Bar/lounge Gratis parkering Restaurant
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 1 B&B'er / kroer i Busene
Prisområde: 506 kr.-692 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Antal værelser: 13
Officiel beskrivelse (leveret af hotellet):
Bakkegaarden er det Bed & Breakfast Hotel der ligger tættest på Møns Klint og det fantastiske GeoCenter. Hos Vivi & Uffe bor du i kunstens univers, med panoramaudsigt over det bakkede landskab og Østersøen. De smukke værelser er dekoreret af 16 kunstnere fra Møn. Vi går ind for bæredygtighed, så vores mad er fortrinsvis lavet af lokale og økologiske råvarer. ... mere   mindre
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, så du med ro i sindet kan reservere på Bakkegaarden Møns Klint. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?