Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Dejligt hotel. Fint værelse med ro og rigtige gode senge. Super lækker beliggenhed og dejlig udsigt. Lækker morgenmad. Alt i alt en rigtig dejlig oplevelse. Vi sover her igen, næste gang vi skal er tur til Skanderborg.

Tak, mettemaried
Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Vi havde booket et værelse med egen “gårdhave” og havde nok forventet et par stole og et lille bord hvor vi kunne sidde med kaffe/the og nyde vejret. Dette var ikke tilfældet og gårdhaven var derfor i vores øjne ikke anvendelig på nogen måde og var desuden dyrere end et værelse hvor vi kunne få lige så meget luft gennem et åbent vindue som gennem døren til den ubrugelige gårdhave. Det ville desuden være ønskværdigt at få udleveret to nøgler. Den udleverede nøgle skulle også anvendes for at vi kunne få lys, og det betød, at når min mand eks. skulle hente noget i vores bil, var han nødt til at have nøglen med for at komme ind igen på værelsesgangen. Det betød jo så at lyset slukkede, og så kunne jeg så sidde der i mørke indtil han kom retur med nøglen igen - meget meget upraktisk.

Tak, Getaway28713518625
Anmeldt d. 4. august 2021 fra mobile enheder

Et rigtigt godt sted. God service, absolut god mad og morgenmad. Rigtigt sødt personale. Kan klart anbefales. Der er mulighed for mange aktiviteter som familie. Hotellet fremstår pænt, ryddeligt og rent.

Tak, thomaslK9498TF
Anmeldt d. 2. august 2021

Vi var en større familie med små børn, hvilket kan være vanskeligt at håndtere for et hotel, men personalet var rare og imødekommende og hjælpsomme. De dejlige omgivelser og gode værelser bidrog til et perfekt weekendophold.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, philipeI3962EB
Anmeldt d. 2. august 2021

Rigtig dejligt hotel ud til den smukke Skanderborg sø.
Fin value for money med gode værelser i moderne og indbydende stil.
Kan klart anbefales, hvis man skal forbi Skanderborg området på sit næste ophold.

Værelsestip: Jeg fik et værelse ud til parkeringspladsen, og fint for én overnatning. Men for flere dage vil jeg bede om noget ud mod haven.
Dato for ophold: juli 2021
Tak, Vacationer423641