Anmeldt d. 5. august 2020 fra mobile enheder

Skanderborg Park er absolut et fremragende og hyggeligt hotel med alle ønskelige faciliteter. Vi var overrasket over den fantastiske service og familiære stemning ser præger.
Når vi dertil lægger en restaurant med er utroligt højt niveau til en nærmest latterlig pris - følte vi os godt tilpas.
Morgenbuffeten er præget af kvalitet, noget de fleste hoteller kan lære noget af.

Tak, Hendrik2670
Anmeldt d. 3. august 2020

Meget positivt overrasket over et ophold der med morgenmad og 2 retters aftensmads menu kostede mindre end 700 kr. Maden var god, personalet høfligt og professionelt og værelset som jeg havde bestilt det.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 434oles
Anmeldt d. 2. august 2020

Alt i alt super ophold til yderst rimelig pris :)
Der var et lille issue på toilettet, der jeg tog det i brug, ikke renset 100% ;(
Men eller var alt tip top, god vejledning fra kokken/tjeneren
både hvad angår mad og vin
Meget smuk beliggenhed med udsigt over Skanderborg sø

Dato for ophold: juli 2020
Tak, clausvad
Anmeldt d. 2. august 2020

Godt planlagt byggeri! værelserne havde præcis, hvad der skulle bruges...intet overflødigt og alle havde udsigt til enten atriumgård eller til parken! god morgenmadsbuffet, som kunne indtages med vue til Skanderborg sø!

Tak, N3704XKpeter_
Anmeldt d. 1. august 2020

Alt i alt en dejlig oplevelse. Vi blev mødt af venligt og imødekommende personale. Vi havde fornøjelsen af at spise deres sommermenu, det var virkelig lækker mad og med den enestående udsigt over Skanderborg sø fra restauranten, blev det en skøn oplevelse. Et ophold her, kan anbefales.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, InHjort