Hotels.com

Skønt påske ophold.

Anmeldelse af Nørre Vissing Kro
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 30. mar. 2024fra mobile enheder
Skønt påske opholde.
Vil anmelde maden og stemningen der var i virkelig særklasse. Man sidder i resturent med med kik til åbent køkken hvor man klart fornemmer at stemningen er i top. Tjener formår også at levere en i særklasse god stemning. Vi havde 2 gange 3 retter alle var en oplevelse. Værelset fint rent og hyggeligt. Dejlig morgen buffet.
Dato for ophold: marts 2024
Problemer med denne anmeldelse?
Udendørs
10.8 km fra Nørre Vissing Kro
    1.436 kr.
6.7 km fra Nørre Vissing Kro
Gratis parkering
Udsigt over ejendom og sø
  • Agoda.com
Patio
    13.4 km fra Nørre Vissing Kro
    Vis flere hoteller i Skanderborg
    Anmeldt d. 28. marts 2024 fra mobile enheder

Vi nød et dejligt værelse, hvor der også var plads nok til et par venner der kom forbi.
    Herefter fik vi en virkelig skøn 3 retters menu. Efter en god nats søvn fik vi også et skønt morgenmåltid i den hyggelige krostue.
    Vi vil absolut anbefale Nr. Vissing kro.

Tak, ryde65
    Anmeldt d. 24. marts 2024 fra mobile enheder

Gourmet ophold. Dejlig modtagelse ved ankomst. Serviceminded, humoristisk og venlig personale. Købte kaffe og drink og fik lov til at sidde i restauranten.
    Dejligt mad, gode vine, super servering, hensynsfuld personale. Vi fik efter eget ønsk lang tid mellem de 5 serveringer.
    Gammel charmerende landevejskro
    Morgenmaden var ikke hel i top, men fin nok

Tak, 704hellel
    Anmeldt d. 20. marts 2024 fra mobile enheder

Vi var der en alm. hverdagsaften og fik “bare” dagens ret - MEN hvilken ret! Vi fik sprængt andelår og stegt andebryst smukt arrangeret på tallerken med særlig garniture, dertil crushed kartofler og champignon sauce. Det smagte himmelsk . Kroens atmosfære er helt unik, der var pyntet med friske blomster og særlige dekorationer.

Tak, jankB8338QF
    Anmeldt d. 3. marts 2024 fra mobile enheder

Vi fik en 5 retters menu og vinmenu . Det var dejligt mad og god vin menu . Vi oplevede et meget Imødekommende personale og hyggelig stemning i restauranten . En overnatning i annekset - ok værelser . Bygning lidt slidt men værelset var fint. Stedet ligger 15 min fra Skanderborg

Tak, Pauline Natalie S
    Anmeldt d. 23. oktober 2023

Min kæreste og jeg var på et lille efterårsophold på Nørre Vissing Kro. Kroen er et fint udgangspunkt for udflugter til både Aarhus og Silkeborg - og alt derimellem. Vi nød naturen og var bl.a. på Himmelbjerget, i Ry og i Silkeborg.

Værelset var en smule slidt, men hyggeligt indrettet og med alt det nødvendige. Desværre fik vi et værelse med 2 enkeltsenge, som vi dog bare skubbede sammen. Der var desuden en del larm fra vejen om natten, men alt i alt var det OK for de par dage. Næste gang vil vi nok bede om et værelse vendt ud mod haven og med dobbeltseng :)

Personalet var rigtig venligt og imødekommende - med gode grin, jokes og smil hele vejen rundt. Vi følte os meget velkomne og godt behandlet.
    Maden var virkelig dejlig. Vi fik 2-retters menu tre aftener med forret og hovedret, og det smagte alt sammen så skønt. Fransk inspireret med et lille twist her og der. Vi var også her meget tilfredse. Den ene dag havde vi bestilt en madpakke til vores vandretur. Vi fik en KÆMPE sandwich, kage og frugt - wow, det var lækkert og kan klart anbefales til en dagstur/vandretur.

Alt i alt en dejlig oplevelse og vi kommer gerne igen en anden gang.

Værelsestip: Bed om et værelse vendt mod haven, hvis du holder af rolige nætter uden trafiklarm :)
    Dato for ophold: oktober 2023
    Tak, Rikkesen77