Åben i dag: 09.00 - 23.00

Anmeldt d. 24. juli 2021
790cathrineh
fra mobile enheder
Samvær

Rigtig god oplevelse - var i julemandens hus - vi kommer igen og prøver et nyt rum:) Så venlig... læs mere

Anmeldt d. 5. juni 2021
stinne3
Gedved, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 24. juli 2021 fra mobile enheder

Vi var en tur i escape room med vores søn på 6 år, hvor vi prøvede banen hvor man skulle finde bamsen Felix der var blevet væk på børneværelset. Det var en rigtig sjov familieaktivitet. Vi fik alle sammen brudt hovedet og måtte også et par gange have en ledetråd af den søde game master.

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, 790cathrineh
Anmeldt d. 5. juni 2021 fra mobile enheder

Så venlig personale, som vi mødte.

Dato for oplevelse: juni 2021
Tak, stinne3
Anmeldt d. 31. maj 2021

Jeg har besøgt flere af rummene med både store og små børnebørn - og det er ganske enkelt fantastisk. Geniale påfund og alle rummene formår at overraske -meget positivt endda - og det er rigtigt sjovt. Super venlig og imødekommende personale, der er gode til at aflæse hvornår og hvor meget hjælp du har brug for.
Kan varm anbefales.

Dato for oplevelse: maj 2021
Tak, karenlR8149PC
Anmeldt d. 17. april 2021 fra mobile enheder

Vi har haft lejede trylle mysteriet til en fødselsdag, hvor vi var 6 personer fra 7-88, det fungerede super godt. Hende på 7, var helt med og vi andre morede os også.
Så lejede vi zombie vaccine mysteriet, til 4 teenagere. De løste det på ca 2 timer og gik op i det med liv og sjæl. Der var mange sjove og kreative indslag.
Vi kan virkelig anbefale spillene/gåderne.

Dato for oplevelse: april 2021
Tak, Lene1010
Anmeldt d. 4. april 2021 fra mobile enheder

Havde lånt Escape på Museet. Vi var 6 voksne og det var sjovt, tilpas udfordrende og hyggelig aktivitet inden påskefrokosten. Vi brugte ca. 2 timer til at løse opgaverne. Prøver gerne en anden hjemmeboks en anden gang.

Dato for oplevelse: marts 2021
Tak, 955lailan