Anmeldt d. 3. september 2020

Vi holdte vores bryllup på hotellet. Dagen var fantastisk og tjenerne var så søde!
Så smukke omgivelser og perfekt vejr.
Forretten var ikke helt som til prøvemiddagen. Ret skuffende.
Hovedretten var dog perfekt!
Men vi fik serveret en forkert dessert (en vi som brudepar ikke engang kunne lide, ret ærgerligt).
Men vinene var gode og natmaden var lækker.

Bordene stod forkert, så vi måtte få Vores gæster til at rykke dem (i samarbejde med overtjeneren)
Og vi havde hørt der skulle være blomster på bordene, så det skulle vi ikke tænke på. Men der var kun nogle vaser med lidt roser Så vi burde have haft noget med selv.
Så alt i alt en blandet oplevelse.
Men tjenerne gjorde deres bedste for at gøre vores dag god og de beklagede meget. De var virkelig gode og professionelle hele vejen.

Det skal nævnes at hotellet også har ret billige priser på festpakker, når det endda er med ad libitum drikkelse, så man kan heller ikke forvente det helt skøre. Men der var stadig nogle ting vi selvfølgelig havde håbet ville være i orden.

Vi kunne godt finde på at holde fest der igen, men nok til lidt mindre begivenheder, som ikke kræver lige så meget organisering og nøje udvalgte retter.

Dato for ophold: august 2020
Tak, TinnaSnede
Anmeldt d. 28. juli 2020 fra mobile enheder

Værelset var rent og pænt. Service eller mangel på samme i restauranten trækker opholdet gevaldigt ned. Havde bestilt bord men da vi kom ned i restauranten var der ikke noget ledigt. Kom til at sidde i et tilstødende lokale. Uopmærksomt personale. Der gik over en time fra bestilling til forret kom. Tiger rejer svømmede i en “suppe” af olie. Bedst var brødet. Ventede endnu en time på hovedretten. Ingen mulighed for at bestille ekstra drikkevarer. Der kom ingen servering. Hovedretten en stor skuffelse. Ingen svampe i risotto med svampe kun tomat ketchup. Grøntsager i friture der var helt sorte - ingen fornøjelse. Wienersnitzel var rå indeni og kartofler svømmede i fedt. Sad endnu en 1/2 time - opgav at bestille dessert. Meget kedelig oplevelse og ufattelig uopmærksom personale.

Tak, 277henrietted
Anmeldt d. 27. juli 2020 fra mobile enheder

Venlig og hjælpsom modtagelse
Et dejligt værelse og et velfungerende badeværelse
god mad begge aftener
lækkert morgenbuffet
Et smilende og venligt og komope
personale
Naturen er bare dejlig omkring Skanderborghus

Tak, F2388PShanss
Anmeldt d. 22. juli 2020

ALT spillede, god service flotte værelser, og kanon beliggenhed.
Det helt sikkert ikke sidste gang vi besøger dette hotel.
Indtjekningen gik hurtig og fra dag et blev vi mødt af meget venligt personale.

Tak, Henrik Danner N
Anmeldt d. 19. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde 3 overnatninger på skønt businessværelse med stor altan, direkte mod søen. Vel er hotellet efterhånden lidt slidt, og sengene kunne godt være bedre, men alt i alt en rigtig dejlig oplevelse. Morgenmaden er rigtig god - og der er gratis bitter på buffeten - og den ene gang vi spiste til aften på hotellet, var en meget positiv oplevelse. Dejlig mad og meget venligt personale - også i receptionen. Det ville være rart med en ekstra hylde på badeværelset. Vi kommer gerne igen.

Tak, Amagersvend