Spændende levende museum

Super oplevelse at se hvordan det velsmagende Læsø salt bliver fremstillet. Rigtig god fortæller... læs mere

Anmeldt for 5 dage siden
bcnr1
Frederikshavn, Danmark
Spændende historie og interessant produktion

Det var meget interessant og fascinerende at opleve produktionen af sydesalt. Lokationen ligger... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
Lone_Frank_Nielsen
Taastrup, Danmark
fra mobile enheder

Vi nåede den sidste "info" om Saltsyderiet. En fantastisk dygtig fortæller og formidler fortalte alt, hvad man havde brug for at vide om saltsydning. Og efterfølgende svarede han på spørgsmål. Utroligt vidende og nærværende. Og et spændende, arbejdende museum

Tak, VinniJensen
Anmeldt d. 16. september 2020 fra mobile enheder

Fantastisk fortælling om saltsyderiet, det var meget interessant

Der var god gang i saltsydningen

Manglede dog ordentlig sti til handicaptoilettet, det er svært at køre på græs

Tak, JanPedersen16
Anmeldt d. 12. september 2020 fra mobile enheder

Spændende at se.
Skønne omgivelser.
Lækre produkter.
Flot butik, med masser af udvalg.
En oplevelse, man skal have med sig hjem, efter et besøg på Læsø.

Tak, Suba63
Anmeldt d. 7. september 2020

Velsøgt sydested. Vi fik fortalt om fremstillingsprocessen og de forskellige salt kvaliteter. Vi købte em lille pose af det dyrebare salt. Jeg fortalte guiden om det gamle ordsprog " Vil man nyde så skal man syde"

Dato for oplevelse: august 2020
1  Tak, Jørgen R
Anmeldt d. 24. august 2020 fra mobile enheder

Fik set og hørt om hele saltsyderi-processen. Interessant og informativt. Godt stort område til picnic.

Dato for oplevelse: juli 2020
1  Tak, 219bibil