“Dejlig restaurant med udsigt”

Lyngfeldts Hotel & Restaurant
nr. 6 af 24 Restauranter i Læsø
Anmeldt 24. august 2020

På grund af corona var de kun 2 til betjening, det gav lidt ventetid. Jeg fik noget kød det var fremragende. God betjening - Stedet virker meget indbydende

Tak, Fridthjof

Anmeldt 24. august 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt badehotel. Små hyggelige værelser med toilet og bad på gangen. Suveræn god restaurant - lækre små anretninger som del af menu. Gode vine. Super venlig betjening. Kommer helt sikker igen.

Tak, 219bibil
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt hotel.
Rigtig hyggeligt hotel, pænt og rent værelse, meget venlig betjening. En god oplevelse. OK morgenmad men ikke overvældende.

Tak, leahenrik
Anmeldt 10. juli 2020 fra mobile enheder

Sød og venlig betjening. Meget elskværdige og omstillingsparate, da vi havde specielle ønsker til børnene. Maden smagte simpelthen så godt og de laver de bedste falafel.

Tak, A1325WIpeterh
Anmeldt 6. juli 2020 fra mobile enheder

Dejlig mad og superfin betjening.
Vi var 2 børn og 2 voksne. Alle var tilfredse.
Ingen buffet denne gang pga Corona, men vi fik lækker lækker mad.

Tak - vi kommer snart igen.....

1  Tak, elisasK5169VX

Rejsende, der kiggede på Lyngfeldts Hotel & Restaurant, kiggede også på

Har du været i Lyngfeldts Hotel & Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!