“Hummersuppe”
Anmeldelse af Restaurant Bakken

Restaurant Bakken
nr. 15 af 24 Restauranter i Læsø
Anmeldt 10. juli 2020

Vi havde en rigtig god aften på Bakken. Virkelig velsmagende hummer suppe og en fin hummer pizza til ganske rimelige priser. Dejlig afslappet stemning og høflig betjening. Gode forholdsregler i forhold til corona,

Tak, KennethN679

Anmeldt 5. juli 2020 fra mobile enheder

Super god og venlig service. Godt udvalg. Lækker mad. Jeg fik Herre burger hvilket kan varmt anbefales.

Tak, A1325WIpeterh
Anmeldt 23. juni 2020

Da vi trængte til aftensmad og ikke ville køre ret langt, tog vi ind på restaurant Bakken i Byrum for at få lidt at spise. Bygningen er ret ucharmerende. Restauranten er åbenbart hjemstedet for byens drikkende befolkning, som sad i den første stue, man kommer ind i. Heldigvis kunne vi få et bord i den lille gårdhave, hvor der ikke var særlig rent. Vi bestilte et stjerneskud. Det bedste vi kan sige om stedet var, at vi fik en ganske god betjening, men ellers er det ikke et sted, vi vil besøge oftere.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Lars M
Anmeldt 30. maj 2020 fra mobile enheder

Det første man møder er tre fulde mennesker. De er ubehøvlede og meget kommenterende
Godt vi kun skulle hente mad - for ud over de fulde stamgæster lugtede der forfærdeligt at gammelt røg.
Vi fik bøfsandwich - de var store JA - men det havde være bedre de var lidt mindre og des mere lækre ....det meste røg ud.
Selve bøffen var tynd og tør - tror det var en fra frost sovsen var så tyk den skulle skæres ud.
De skulle ikke kalde sig Restaurant - grillbar ville passe bedre. Eller lokal værtshus.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, ADybro
Anmeldt 9. august 2019 fra mobile enheder

Vi valgte først at besøge stedet fordi der står på deres hjemmeside at de har glutenfri mad , det havde de så kun om aften og i meget begrænset omfang ( så vidt vi kunne forstå , for tjeneren kunne ikke svare på vores spørgsmål )
Bestilte vores mad , kort tid efter kom der en ny mand ind og forklaret at der var lang tid s vente tid på maden , ok det beslutte vi os for og vente på , 1 time gik der
Så pillet vores søn lidt i salten , tjeneren tog det fra ham og sagde det må man ikke ! så tog vores søn en tandstik i den lange ventetid , det måtte han heller ikke !
Sur mand sagde vores søn og jeg kunne jo kun være enig
Så kom maden
Min mand s stjerneskud var ok
Jeg sagde til tjeneren at min bøf var fuldstændig død , så kom han over og kikke på den og sagde nej nej den er da fin rød inden i , nej nej dette du kunne se var rødbede sagde jeg så , det svaret han ikke på , og gik bare
Ikke et sted vi kan anbefale

Dato for besøg: august 2019
Tak, 306benter

Rejsende, der kiggede på Restaurant Bakken, kiggede også på

Har du været i Restaurant Bakken? Fortæl om dine oplevelser!