“Skøn forlænget weekend ”
Anmeldelse af Havnebakken

Havnebakken
nr. 3 af 25 Restauranter i Læsø
Anmeldt 2. oktober 2023 fra mobile enheder

Jeg havde to overnatninger på havnebakken- skønt sted.
Dejligt værelse med god seng og alt hvad man har brug for (og bøjler i skabet)
Lækker morgenmad .
Jeg spiste en enkelt gang aftensmad, hvilket også var upåklageligt.
Sidst men ikke mindst et meget venligt og serviceminded personale.
Et dejligt ophold som jeg meget gerne vil gentage sammen men min gemal.

Dato for besøg: september 2023
Tak, Dorte K

Anmeldt 28. august 2023

Stedet har en fantastisk beliggenhed og med enestående udsigt.
Værelset var dog lidt for spartansk, og uden tv-kanaler.
Henset til en værelsespris på 1800,- pr. nat jncl. morgenmad, var såvel værelse som morgenmad under standarden i forhold til hvad man ellers ser til den pris.
Personalet var derimod helt enesående søde, hjælpsomme og imødekommende. Topkarakter til dem.

Dato for besøg: august 2023
    • Stemning
Tak, Kjeld M
Anmeldt 10. juni 2023

Vi biede på hotellet i et dejligt værelse med skøn udsigt over havn/ havet . Helt fantastisk middag med stor anbefaling til fiskesuppen og Læsø reje salat . Meget lækker helstegt rødspætte . Virkelig value for money og en meget fantastisk og venlig betjening . De varmeste anbefalinger herfra 😊

Dato for besøg: juni 2023
Tak, susannefogpedersen
Anmeldt 29. maj 2023 fra mobile enheder

Hotel Havnebakken kan absolut anbefales!
Hotellet har fået nye forpagtere, der sætter god service i højsædet.
Vi havde 2 overnatninger i annekset. Rene og pæne, lyse værelser. Meget lækker morgenbuffet. Overskueligt menukort til aftensmaden, med lækre retter af lokale producenter, bl.a.dagens fangst!!🐟
Nød også en tur i Kurbadet, hvor der gives procenter til de overnattende gæster.

Dato for besøg: maj 2023
Tak, 636mettea
Havnebakken Læsø Kur og badehotel, Ejer hos Havnebakken, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. juni 2023

Hej Mette.

Tusind tak for din anmeldelse. Det er utroligt værdsat.

Mange hilsner Elsebeth

Anmeldt 19. maj 2023 fra mobile enheder

Latterligt dyrt! 250 kr. for et stjerneskud og 150 kr for 2 øl!? 🥴 50 meter ned ad gaden kan man få det lækreste stjerneskud til halvpris. Restauranten har god beliggenhed med flot udsigt ud over havet. Men jeg kan ikke se hvorfor det skal være så dyrt..

Dato for besøg: maj 2023
Tak, lena1922

Hej Lena.

Tak for din anmeldelse.
Vi er kede af at du fandt os for dyre, vi syntes vi ligger på niveau med hvilken kvalitet, der serveres i restauranten.

Vi håber at I, på trods af prisen, havde en dejlig oplevelse.
Mange hilsner
Elsebeth

Rejsende, der kiggede på Havnebakken, kiggede også på

Har du været i Havnebakken? Fortæl om dine oplevelser!