“Carlsen Hotel, Vesterø Havn Læsø ”

Carlsens Hotel Restaurant
nr. 7 af 24 Restauranter i Læsø

Vi fik serveret kaffe og kage udendørs og det smagte vidunderligt.
Vi nød også udsigten over havnen, sammen med hunden.

Dato for besøg: september 2020
1  Tak, lyngaa2019

Anmeldt 5. september 2020 fra mobile enheder

Vi søgt indenfor stærk ansporet af en gæst på vej ud havde vi høje forventninger til stedets stjerneskud. Det var da også glimrende men så heller ikke mere. Tjeneren virkede ukoncentreret og ligeglad kunne for eksempel ikke oplyse om forskellen på de særlige læsø øl! Så det blev en royal classic Den kom først på bordet som en almindelig pulserer, hvorom det bedste man kunne sige var at den blev serveret kold! heldigvis kom var den rigtige øl helt anderledes frisk og spændstig.

Dato for besøg: september 2020
Tak, FinnK683
Anmeldt 20. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde været ude og køre og var kommet lidt sent ud for at spise det viste sig at de fleste steder var optaget eller lukket vi spurgte en ung tjener og det var muligt at få lidt mad, selvfølgelig sagde han og vi fik skøn mad og en virkelig sød betjening og en sludder om Læsø med ham, det var kunde pleje tak

1  Tak, janA3747HD
Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

På ferie på Læsø og ville ha lidt lækkert mad. Ventede i over en time på en fiske filet der var uspiselig (2mm Fisk 2cm panering) og en pariserbøf der var total ødelagt (stegt helt tør). Alt i alt ik et sted vi kommer igen

Tak, 548henrikt
Anmeldt 23. juli 2020 fra mobile enheder

Vi fik anvist bord og afventede personalet skulle tage vores bestilling. Da der efter 20 min. var kommet yderligere to selskaber, der havde afgivet bestilling, tog vi selv fat i personalet og kom af med bestillingen. Efter yderligere 45 min. uden servering, rykkede vi for maden. Vores bestilling var gået tabt, men de skulle sjovt nok ikke vide, hvad vi havde bestilt. Efter 15. min. fik vi endelig mad, som var ok, men ikke nogen større oplevelse.

Tak, GitteNielsen67

Rejsende, der kiggede på Carlsens Hotel Restaurant, kiggede også på

Vesterø Havn, Læsø

Har du været i Carlsens Hotel Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!