“Topklasse ”

Carlsens Hotel Restaurant
nr. 7 af 24 Restauranter i Læsø
Anmeldt 28. juni 2020 fra mobile enheder

Fik serveret jomfruhummer og blev venligt instrueret af tjeneren i håndtering af dem. Dejlig frisk rødspætte og nok mad til selv sultne fuldvoksne mænd. Sød betjening og udendørsservering med udsigt over havnen. Kommer igen.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, KrissyWade

Anmeldt 23. maj 2020 fra mobile enheder

Vi søgte ly for regnen her og spiste en virkelig god frokost. Æggekagen var super god. En ung mand betjente vores bord, og har var særdeles venlig og opmærksom. Vi kommer gerne igen. Stedet er måske lidt slidt, men maden rigtig god, og det samme er udsigten.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, S_Hvass
Anmeldt 22. oktober 2019 fra mobile enheder

Det hele spillede bare max. Super lækker mad til fornuftige penge. Servering og service også en super oplevelse. Vi kommer meget gerne igen.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Per_O-Dk
Anmeldt 17. oktober 2019 fra mobile enheder

Spiste aftensmad. Stjerneskud og en børneret. Maden var rigtig god, og betjeningen meget venlig og imødekommende.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Mikkel Thomas J
Anmeldt 15. september 2019

Maden kom hurtigt
Vi var et selskab på 43 mennesker og maden kom rullende
Tjeneren var glad og smilende

Dato for besøg: september 2019
Tak, Lærke B

Rejsende, der kiggede på Carlsens Hotel Restaurant, kiggede også på

Vesterø Havn, Læsø

Har du været i Carlsens Hotel Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!