“Skønt faniliested”
Anmeldelse af Laeso Antik & Retro

Laeso Antik & Retro
nr. 10 af 26 Restauranter i Læsø
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Skønne burger, som mætter. Der er rigtig hyggeligt, især når man har børn, så er der en masse at lave. Forskellige dyr at se på og en skøn legeplads

Tak, Hannah U

Anmeldt 3. august 2021 fra mobile enheder

Skønt sted med dejligt værtspar. Nød en galloway burger som var virkelig god. Kan kun varmt anbefale et besøg her.
Du vil ikke fortryde det

Tak, birgitb473
Anmeldt 20. juni 2021 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med “skæve hjørner”. Imødekommende og venlig betjening.
Fik Galloway burger. Bøffen var tyk og smagte rigtigt godt. Lidt synd at “pakke den ind” i rigeligt med burgerdressing og kinakål.
Måske en ide med en “gourmet” version med lækker salat, syltede rødløg el.lign. og en “sjovere” dressing?

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Schmidt1976
Anmeldt 15. oktober 2020 fra mobile enheder

Efter masser af skaldyr havde vi lyst til kød og faldt over Læsø Antik og Retro og vi blev ikke skuffede. Fik den lækreste saftige burger med gode sprøde fritter til til en meget rimelig pris. Caféen ligger i en gammel fyldt med retromøbler og kuriøse fund. Skal man som familie fordrive tiden er her både minigolf og forskellige dyr at betragte.

Dato for besøg: oktober 2020
2  Tak, Lone_Frank_Nielsen
Brian B, Ejer hos Laeso Antik & Retro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. februar 2021

Hej Lone!
Tusind tak for din søde anmeldelse :)

Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Super godt og hyggeligt sted. Minigolf med 13 huller og kameler og lamaer og en café. Utrolig venligt personale, som meget gerne fortæller om lokale ting, hvis man spørger dem. På caféen fik vi burger med Galloway kød, og det kan virkelig anbefales - det smagte vildt godt. Lille område bag caféen med lidt antik ting, man kan købe. Virkelig et besøg værd.

Tak, Britt78

Hej Britt,
Tusind tak for din søde anmeldelse ! Det varmer :)

Rejsende, der kiggede på Laeso Antik & Retro, kiggede også på

Har du været i Laeso Antik & Retro? Fortæl om dine oplevelser!