“Vi var virkelig skuffede over”
Anmeldelse af Hummerens Hus Restaurant

Hummerens Hus Restaurant
nr. 8 af 24 Restauranter i Læsø
Anmeldt 13. august 2020 fra mobile enheder

Vi var virkelig skuffede over mængden af maden. Alt for lidt mad for pengene! I hvert fald ikke noget en mand kan blive mæt af. Sommertallerken indeholdt en fiskedelle, 4 små skiver spegepølse, 2 grove kiks og en tynd skive brie ost, en jordbær og en radise. Det blev serveret med 2 små skiver rugbrød og 2 tørre boller.
Læsø ruller var to meget små og tynde ruller med noget grønt i, og blev serveret med asiatisk inspireret salat.
Vi blev ikke mætte og gik videre til et andet spisested:(((

Tak, bbbkkkk

Anmeldt 12. august 2020 fra mobile enheder

Fantastisk oplevelse at besøge Hummerens Hus på Læsø. Virkelig hyggelige omgivelser og atmosfære. Skøn betjening og udsøgt middag. Varmeste anbefaling går til jomfruhummer retten! Absolut et besøg værd!

Tak, jataktillivet
Anmeldt 5. august 2020

Virkelig delikat anrettet og lækker smagsoplevelse. Steaken var helt fantastisk mør. Jeg er fan

Tak, susanaO3681LF
Anmeldt 27. juli 2020 fra mobile enheder

Skøn restaurant særligt til jomfruhummer og skaldyr, men også med bøf osv. på menuen, så hele familien kan vælge noget de ka’ li’. Autentisk og underholdende nordjysk betjening :-)

Tak, Jens_Lundsgaard
Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

De nye ejere har virkelig løftet Hummerens hus! Vi prøvede både forårsruller med jumfruhummmer som take-away og spiste med venner. Deres ruller er intet mindre end genialt. De andre til dinner fik dagens fisk som var fish'n chips. En klassiker, men med helt frisk fisk var det sublimt. Jeg fik deres jumfruhummmer - kæmpe store og kogt til perfektion - det behøver ikke være mere svært end det!

Tak, HNordtorp

Rejsende, der kiggede på Hummerens Hus Restaurant, kiggede også på

Har du været i Hummerens Hus Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!