“Hyggeligt sted”

Køkkener: Europæisk
Velegnet til: Forretningsmøder, Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Romantisk
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

Meget hyggeligt sted med en lidt kontakt vært, men sødt personale. Rigtig dejlig mad af høj kvalitet. Kan anbefales, de spiller dansk musik fra 80’erne

Tak, Turist622

Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

Vi havde regnet med en god (udsøgt) middag, der skulle være ugens kulinariske højdepunkt - men blev desværre skuffet. Lokalet hyggeligt, men musikvalget lidt malplaceret for stedet, stilen og stemningen (fx Thomas Helmig og Gasolin). Maden var gennemsnitlig og fåes bedre til en lavere pris bedre andre steder på Læsø. Betjeningen professionel, men uengageret, fx uden brugbart input til vinvalg (ellers et fint vinkort). Værst for oplevelsen var dog et tydeligt indtryk af, at man helst skulle ekspederes ud af vagten med rekordfart. Appetiser og 3 retter blev serveret på en god time, hvis man ikke ‘holdte’ på maden / tallerknerne ved at ligge bestikket på kryds og beholde en-to mundfulde på tallerknen samt svare ‘nej’ på de gentagne henvendelser fra tjenerne om man var færdig med retten. Vi så ved nabobordene, at tallerkner blev fjernet med det samme de var tomme og næste ret fløj ind 5-7 minutter efter den foregående var taget ud. Vi havde bord kl 18:30 og er af den opfattelse, at hvis man ønsker at ekspedere to hold gæster ved samme bord pr aften bør det oplyses ved bordreservation på denne type spisested. Ligeledes er det god kotume at spørge, hvor lang pause der ønskes inden hovedret og dessert serveres.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, juneanitae
Anmeldt 13. juli 2021 fra mobile enheder

Fik en virkelig dejlig menu. Gode råvarer. Dejlig smagssammensætning. Betjeningen var god. Kan virkelig anbefales. Prisen er også meget rimelig. Charmerende lokaler, men man må bukke sig lidt, hvis man er over 1,70 m.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 237marianneg
Anmeldt 25. juni 2021

Vi nød et fremragende måltid i hyggelige omgivelser. Personalet var professionelle og meget vidende om såvel vin som mad. Samtidig var der plads til hyggesnak med gæsterne.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, oler734
Anmeldt 23. maj 2021

Virkelig god restaurant i hyggelige omgivelser. Fint arrangement med afternoon tea, som inkluderer laksesandwich, kager, scones, frugt samt te eller kaffe. Gourmetmiddag med 5 retter er også rigtig lækker. Betjeningen er både imødekommende og professionel, og i det hele taget er dette et sted i særklasse. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, Lene R

Rejsende, der kiggede på Strandgaarden Badehotel Restaurant, kiggede også på

Vesterø Havn, Læsø
Læsø, Nordjylland

Har du været i Strandgaarden Badehotel Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!