Daydream815086

Fantastisk oplevelse

5,0 ud af 5 boblerAnmeldt for 3 uger siden
Fantastisk oplevelse at være tilbage på Strandgaarden ❤️🥰 Kanon service og fantastisk brunch! så meget historie og varme medarbejdere skal man lede længe efter.
Tak for en fantastisk og mindeværdig formiddag ☀️ Og tak for at kører vores families historie videre og videre.
Klar anbefaling herfra!
Dato for ophold: maj 2024
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
  • eDreams
    6.4 km fra Strandgaarden Badehotel
      Vis flere hoteller i Læsø
      Anmeldt d. 20. juli 2023 fra mobile enheder

Jubii
      Dejlig frokost med alt hvad vi ønsker
      Vi blev mødt af en meget venlig sød pige
      Og en Thomas som gjorde det klart for os at han var glad og havde styr på Fjæsing og tomatmadder
      Super god service og top mad og et fantastisk sted som osede af charme

Dato for ophold: juli 2023
      Tak, Lise Lotte L
      Anmeldt d. 27. maj 2023

Internationalt niveau. Velsmagende, innovative og smukke retter. Der er kælet for detaljerne med stor grad af lokale råvare. Personalet meget venlige. De fortjener en Michelin-stjerne! Kæmpe ros til kokken og sankeren!

Dato for ophold: maj 2023
      Tak, aude666
      Anmeldt d. 29. august 2022 fra mobile enheder

Det er et virkelig dejligt og spændende spisested. Vi nød det rigtig meget. Der var en god stemning og maden var spændende og meget velsmagende. Tænker det er et must at aflægge stedet et besøg ved et besøg på Læsø evt. kombineret med en overnatning. Her vil jeg rigtig gerne tilbage til❤️🌞.

Dato for ophold: august 2022
      Tak, ullaw2016
      Anmeldt d. 20. juli 2022

At være så heldig at kunne få plads på Strandgaarden til Smovseaften, er en smagsoplevelse uden mage. I smukke hyggelig omgivelser med det sødeste personale og dygtige kokke, føler vi os velkommen og forkælet.
      Fra Berthelsen, Voersaa og Ulrich

Dato for ophold: juli 2022
      Tak, 891rikkeu
      Anmeldt d. 13. oktober 2021

Boede 4 nætter på dette skønne sted, Dejligt stort og lyst værelse i ret ny tilbygning. Ganske ugenert med terrasse på begge sider. Fine parkeringsforhold
      Meget charmerende ældre hovedbygning med masser af stemning
      Dejlig restaurant med lækker morgenbuffet med hjemmebagt brød og kage samt gourmet-middag.- Fantastisk køkken.
      Personalet er hjælpsomt og meget opmærksomt
      Alt fremstår pænt og rent, Hygiejnen i top
      Rigtig god beliggenhed tæt på Vesterø Havn
      Kan varmt anbefales