“Lever ikke op til egen beskrivelse.”
Anmeldelse af Strandgaarden Badehotel

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 3 websites mere!
Strandgaarden Badehotel
Vurderet som nr. 1 ud af 2 hoteller i Læsø
København, Danmark
1 anmeldelse
“Lever ikke op til egen beskrivelse.”
Anmeldt 1 uge siden

Stedet er hyggeligt hvis man bor på selv gården, bor man derimod i et af de små nye huse er det fint nok, men ikke hverken hyggeligt og langtfra den oplevelse Strandgården selv reklamere med. Problemet er mest af alt at stedet ikke levere op til det der bliver lovet. Søndag var ankomstdag og der var køkkenet/restauranten "desværre lukket, bare for i dag!!" Det er efterhånden mange år siden at gæster forventet internet på hoteller m.v., og det er der da også , hvis altså det virker og i øvrigt kun i opholdsstuen. Adspurgt om nettet , blev der da også svaret "du er jo på en ø, og jeg tror ikke det virker i dag,men det kommer nok snart til at virke" Det gjorde det ikke. Den holder ikke. 3G virkede fint, på øen, og andre steder var Wifi også fint fungerende.
Morgenmaden var ikke imponerende og de ansatte snuppede den sidst bolle lige som vi skulle have morgenmad. Der var dog lige æg og rugbrød nok til en lille portion til hver. Stort skilt ved vejen " kage og kaffe 75 kr." , dejligt ...hvis ikke lige det var at der blev sagt "der er ikke mere" ...
Det kan ikke laste strandgården, men de har tydeligvis ikke et godt forhold til naboer , idet vi i begge dag var omgivet af en meget høj larm fra hhv. buskrydder (søndag eftermiddag/aften) fra en nabo, der adspurgt om hvor længe det ville vare , sagde "så længe jeg har lyst" & "det rager mig en skidt hvis i ikke kan tåle larmen" Det fortsatte Mandag!!
Alt i alt er det desværre nok mest et kedeligt eksempel på at det er svært at drive den slags stedet uden for absolut top sæson ( få uger) og værten gjorde formentlig også sit bedste , men ingen er jo bare en tilfældig kunde og alle vil jo gerne have at netop deres ophold er en rigtig god oplevelse!

Værelsestip: Bo udelukkende på selve Strandgården og ikke i et af de tilhørende huse.
Vis flere værelsestip
  • Overnattede August 2017, rejste som et par
Tak, orrbuiss
Skriv en anmeldelse

144 anmeldelser fra rejsende

Se anmeldelser for
Oversigt over vurderinger
  • Placering
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (15)
Dato | Vurdering
11 anmeldelser
6 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
Anmeldt 2 uger siden fra mobile enheder

Tiltrods for at vi har øvet lidt "vold" mod konceptet ved at besøge stedet med 3 børn (2-8år) har vi haft et fantastisk ophold i hyggelige omgivelser. Maden er i absolut særklasse, præsenteret perfekt. Stranden ligger 3-4 minutter gå tid væk fra hotellet og i absolut rolige omgivelser

Overnattede August 2017, rejste med familie
Tak, TheRealStorm
Fårevejle
Bidrager på niveau 2
6 anmeldelser
4 anmeldelser af hoteller
Anmeldt 23. maj 2017 fra mobile enheder

Vi har netop været på Læsø, og tilbragt 3 nætter på Strandgaarden.... værelserne var små, men det vidste vi...
Maden var rigtig lækker og frisk, skønt med fiskeretter, alt i alt et dejligt ophold, og stedet er meget charmerende..;-)

Overnattede Maj 2017, rejste som et par
Tak, Jytteskovgaard01
Bidrager på niveau 3
13 anmeldelser
5 anmeldelser af hoteller
Anmeldt 1. maj 2017

Særdeles godt spisested på gourmet-niveau. Venlig og imødekommende betjening. Meget hyggelige lokaler i gammel stråtægt gård med intim atmosfære. Særdeles gode vine til maden, der var meget velsmagende.

Overnattede Juni 2016
Tak, Flemming L
Hadsund, Danmark
Bidrager på niveau 2
9 anmeldelser
7 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
Anmeldt 30. april 2017

Rigtig hyggeligt sted, super fin betjening og rigtig lækker mad, den er der kræset om. Super fine værelser - man skal ud i det fri for at komme fra sit værelse over til restauranten. Dejlig natur - tæt på vandet.

Værelsestip: Værelser på 1. sal har udsigt over vandet - det havde vi ikke :-(
Vis flere værelsestip
  • Overnattede April 2017, rejste som et par
Tak, Susanne R
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Læsø
28.0 km væk
Læso Vandrerhjem & Kursuscenter
Nr. 1 af 1 i Vesterø Havn
2 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Strandgaarden Badehotel? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Strandgaarden Badehotel

Ejendom: Strandgaarden Badehotel
Adresse: Strandvejen 8, Læsø 9940, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Nordjylland > Læsø
Faciliteter:
Strand Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Restaurant Spa Suiter
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 2 hoteller i Læsø
Prisklasse (pr. overnatning): 811 kr.-830 kr.
Hotelklasse:3 stjerner — Strandgaarden Badehotel 3*
Antal værelser: 20
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Expedia og Hotels.com, så du med ro i sindet kan reservere på Strandgaarden Badehotel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?