“Gourmetophold”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 3 websites mere!
Strandgaarden Badehotel
Vurderet som nr. 1 ud af 2 hoteller i Læsø
Anmeldt 30. april 2017

Rigtig hyggeligt sted, super fin betjening og rigtig lækker mad, den er der kræset om. Super fine værelser - man skal ud i det fri for at komme fra sit værelse over til restauranten. Dejlig natur - tæt på vandet.

Værelsestip: Værelser på 1. sal har udsigt over vandet - det havde vi ikke :-(
  • Overnattede: April 2017, rejste som par
Tak, Susanne R
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Strandgaarden Badehotel
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 22. oktober 2016

Vi skulle til Læsø for at genopfriske gamle minder og valgte at bo på Strandgaarden Badehotel, det havde vi dog ikke prøvet før, men det var en rigtig god beslutning. En super hyggelig gammel gård med lavt til loftet. Nogle fantastiske kokke i køkkenet der er vildt gode til at lave dejlig mad, og en dejlig pige til at servicerer os gæster. Værten selv og dennes hustru svævede over vandene og tog del i at gøre det så godt som muligt for alle bestemt et sted vi gerne kommer tilbage til

Overnattede: Oktober 2016, rejste som par
1  Tak, annettep907
Anmeldt 22. oktober 2016

Et sted med sjæl og charme a la Svinkløv og Hjorths badehotel. Stedet har et godt køkken og værtsskabet er absolut tilstede. Flot og anderledes morgenbord, rent og pænt. Kan aboslut anbefales til nogle hyggelige dage

Overnattede: September 2016, rejste som par
Tak, christianB1582JG
Anmeldt 21. oktober 2016

Vi havde et fantastisk ophold på Strandgaarden og oplevede gastronomi i høj høj klasse -og uden at det blev for højtragende! For undertegnede var det især ostene og den tilhørende sherry fer gjorde udslaget..... det vil stå i min erindring længe!
Strandgaarden er klart en rejse værd og vi kommer gerne igen

Overnattede: September 2016, rejste som par
Tak, ulrikt250
Anmeldt 18. oktober 2016

Besøgte Læsø i uge 41 2016. Herligt ophold på Strandgaarden Badehotel på værelse nr. 14. Udvendig metaltrappe på 18 trin - men hvilket værelse: En hel lejlighed med udsigt over skov og hav helt til Jylland. Udsøgt morgenbuffet og kl. 19,00 en vidunderlig gourmetmenu hver aften. Overraskende og elegant. Forret hver aften jomfruhummer serveret anderledes hver aften - kokke og tjenere forklarede venligt og smilende bl.a. også 3 "Snacks" - meget velsmagende. Hovedret og dessert: Ypperligt !!!. Chefen var her og der og alle vegne, som bl.a. gav gode vinforslag !.Lagde også en pind på pejsen, når det var tiltrængt!. Meget af dagen tilbragte jeg på LÆSØ KUR med forskellige saltbade, algeindpakning, massage m.m.. Her var frokosten gulerødder, æbler og kurvand - masser af vand dagen lang !. Alt i alt: En uforglemmelig efterårstur !. TAK.

Overnattede: Oktober 2016
Tak, Ausum
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Læsø
28.0 km væk
74 anmeldelser
6.4 km væk
Intet tilgængeligt billede
Vis priser

Har du været i Strandgaarden Badehotel? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Strandgaarden Badehotel

Adresse: Strandvejen 8, Læsø 9940, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Nordjylland > Læsø
Faciliteter:
Strand Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Restaurant Spa Suiter
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 2 hoteller i Læsø
Prisområde: 810 kr.-829 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Strandgaarden Badehotel 3*
Antal værelser: 20
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com og Expedia, så du med ro i sindet kan reservere på Strandgaarden Badehotel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?