Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (4.607)
Filtrer anmeldelser
4.607 resultater
Medlemsvurdering
2.217
1.548
489
201
152
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
2.217
1.548
489
201
152
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 4.607 anmeldelser
Anmeldt 26. februar 2018

Alt i alt et dejligt sted, udsigten er skøn og værelset var dejligt.
Vi ankom om aftenen, og satte og til at spise med børnene, i strandrestauranten, hvor der var skønt og roligt. Indtil bandet begyndte at spille hård rock, alt for højt!
Tjenerne var ikke særligt opmærksomme, og vi måtte huske dem på ordrer flere gange.
Næste morgen ville vi bade på stranden, men vandet var grumset og bundet var mudret, så vi badede slet ikke fra stranden. Kun poolen, som delvis var under renovering, og generelt ikke i god stand. Vores børn samlede mere end 80 løse klinker (tiles)
Langkawi er generelt ret billigt, men det gælder ikke Meritus.
Vi syntes ikke det var pengene værd.

  • Overnattede: februar 2018, rejste med familie
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, Michael T
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 4. februar 2018 fra mobile enheder

Vi var på ferie på stedet i 6 dage og kunne sagtens have brugt flere dage der. Vi blev modtaget af meget venligt personale og blev hurtigt kørt til vores hytte, transporten med bagagen foregik i små golfbiler. Hytterne lå spredt over et ret stort område, der var stille og roligt. Der er hytter i flere kategorier, nogle med haveudsigt, pooludsigt og havudsigt. Hele området er utrolig velholdt og der fejes og rengøres hele tiden. Værelset var stort og rummeligt, sengene var ok, jeg synes den var god min mand synes den var lidt for hård, det er vist et smagsspørgsmål. Der var forskellige puder at vælge imellem. Badeværelset var stort og god plads til at hænge tøj op på. Yderst komfortabelt. Der var 2 steder man kunne spise morgenmad, den ved stranden, Cba restauranten, har den med europæiske øjne, bedste morgenmad med stort og lækkert udvalg, dog kunne der godt tilføres jordbærmarmelade i sortimentet . Iøvrigt har begge restauranter på stedet et godt og alsidigt ala Carte menukort, vi spise på restauranter flere gange. Der er 2 pools, ved begge pools er der rigeligt med solsenge der er udlevering af poolhåndklæder. I den ene pool er der poolbar. Alt personale på stedet er smilende, venlige og yderst hjælpsomme. Hotellet ligger direkte ned til en fantastisk strand lækkert vand, også børnevenligt da man skal langt ud før der bliver dybere. Om aftenen er der muligt at afspise aftensmad på stranden til solnedgangen hos restauranten Cba. Dette er klart et sted man ikke vil hjem fra, eller et sted man helt sikkert gerne vil tilbage til. Alt fungerede alt var fantastisk.

Overnattede: januar 2018, rejste som par
1  Tak, Lene N
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 28. december 2017

Vores ophold på Meritus Pelangi står tilbage som et skønt minde. Vi var her i 9 dage. Her var alt vi kunne ønske os i forhold til et luksusophold.
Skønt resort i fremragende omgivelser med beliggenhed ned til havet, stor hvid strand, To pools, hvor der altid var plads. Store fine værelser.
I gå afstand til byen. God mad.
Yderst imødekommende, serviceminded og hjælpsomt personale, som står til rådighed og gerne vil snakke og hjælpe med hvad man kan og bør opleve på Langkawi.
Bestemt en rejse værd og et sted vi ønsker at komme tilbage til

  • Overnattede: november 2017, rejste med familie
    • Sted
    • Renlighed
    • Service
5  Tak, MetteH628
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 1. november 2016

Vi havde 5 dage på dette lækre hotel. Der var luksus for alle pengene. Vi ønsker helt bestemt at komme tilbage, da servicen også var i top. personalet var virkelig venligt. værelserne er super hyggelige og med den skønneste udsigt udover stranden.

Værelsestip: vælg et værelse med havudsigt
  • Overnattede: december 2015, rejste som par
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
3  Tak, Annika S
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Clement P, General Manager hos Meritus Pelangi Beach Resort & Spa, Langkawi, svarede på denne anmeldelseSvarede 9. november 2016
Google Oversæt

Dear Annika S,

Thank you for choosing to stay at Meritus Pelangi Beach Resort & Spa!

We are delighted to hear of your pleasant and comfortable stay.

We look forward to welcoming you back soon for an extended stay to enjoy the rest of the facilities.

Kind regards,
Clement Paul

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 29. juli 2016

Vi var på dette hotel i 12 dage. Servicen er i top og alt fungerer uden for værelserne. Pools er store og der er sjældent run på liggestolene. Ligeledes ligger det lige ned til vandet så man også har denne mulighed. Alle er høflige og venlige. Der kører golfvogne rundt på resortet, så vi fik flere gange lift frem og tilbage til vores værelse.
Morgenmads restaurant er lidt lille i forhold til de mange mennesker. Man må ofte stå i kø Samtidig er der en masse larm, hvilket skyldes de mange bør på stedet. Man kan med fordel anvede deres club på den anden side, hvor der er mere ro til at spise sin morgenmad. Udvalget er stort.
Værelserne desværre er noget slidte. Dette gør at man ikke kan sige dette er 5 stjernet resort. Man kan godt se at de trænger til at blive restaureret, der er sprækker flere steder og gulvtæpperne har set bedre dage. Samtidig så er væggene papirstynde hvilket igen betyder at man kan høre fold snakke i værelset ved siden af. Vi havde en nabo som desværre havde et barn der græd i 2 nætter. Vi kunne ligeså godt have været I det værelse, så tydeligt var det.
Jeg vil mene at dette hotel på nuværende tidspunkt er et 3 1/2 til 4 stjernet hotel.

  • Overnattede: juli 2016, rejste med familie
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, Jesper V
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser