Hotel Viby Kro
Dåstrup Bed & Breakfast(Viby Sjælland)
78 $
Quality Hotels
  • Morgenmad inkluderet
134 $
Anmeldt for 22. maj 2016

Man kan køre helt hen til værelsesdøren i bedste amerikanske motel-stil.
Der er heller ikke andre kunder, som kan opdage en i spisesalen. Sengene egner sig ikke til to personer, da de er enkeltsenge og derfor umulige at ligge i midten af. Man er, så at sige, nødt til at "gå på visit" hos hinanden. Vi lagde ikke mærke til, om det var rent eller beskidt men det var det utvivlsomt, da vi rejste. Eneste minus er at de beder om ens navn og legitimation i receptions, de burde de overvejse om hvor nødvendigt, da hotellet på ingen måde egner sig til andet end lyssky affærer.
Personalet var til gengæld rigtig forstående, da vi gerne ville blive lidt længere på værelset på hjemrejsedagen.

• Overnattede: juni 2015, rejste i forbindelse med forretninger
2  Tak, robiatto
Anmeldt for 4. januar 2015

Et ellers rimeligt sted , lidt slidt, vi var tre personer, et enkelt værelse, som var isende koldt, selvom der var varme på, og dobbelt værelse, som var udemærket til en overnatning, maden var perfekt, et fantastisk arengement, men musikken var rimelig under maden, så er det vist også sagt, han burde skiftes, morgenmad aldeles ingen fejl på det .

• Overnattede: december 2014, rejste som par
2  Tak, Mona W
Anmeldt for 26. december 2013

Frygtelig oplevelse og ikke et sted at fejre sin juleaften. Det var ren druk og folk der havde bestil overnatning lukkede ikke et øje p.g.a. andre gæsters druk og råberi natten igennem. Selve kroen og salen virker udslidt og er grimt at se på.. Ejeren rendte rundt og råbte i et nissekostume mens musikeren spillede Himmelhunden.. Meget langt fra hvad en juleaften bør indeholde. Gudskelov var der kun et barn... stakkels barn! :(

• Overnattede: december 2013, rejste med familie
12  Tak, sannedot
Anmeldt for 26. december 2013

Et ellers pænt sted uden at være særligt hyggeligt og som fremstod meget slidt og der var i forbindelse med maden alt for lidt sovs til både and og flæskesteg. Der gik alt for lang tid med at få nye forsyninger på bordet! Værst af alt var dog den modbydelige fest Viby Kro lægger op til (uden at nævne dette i deres tilbud) efter man har spist og som mere hører til på en nytårsaften, vi var bestemt ikke taget på juleophold for at danse og drikke. Larmen fra de berusede mennesker og den høje musik var simpelthen uoverskuelig helt frem, til kl 03.30 om morgenen!! - Således havde ingen af os fået meget søvn og lysten til den forestående frokost den 25-12 var ganske enkelt helt forsvundet. Derfor valgte vi at tage hjem efter morgenmaden som var ok uden at være noget som helst særligt (det var dog en 1.juedag!)

Med denne anmeldelse vil jeg gerne sige at de nok skulle gøre mere ud af at fortælle der er fest bagefter julemaden er indtaget!! Nu har vi prøvet det, men det vil ikke gentage sig og i øvrigt har de rod med deres booking af værelser på Viby kro!! Maden smagte fint, men så er alt også sagt af positive ord - Bare ikke godt nok til en Dansk juleaften i vores øjne hvilket for os var 2 ældre på 78 og 84 samt 48 og 54 år!! Kan sikkert være godt hvis man er single/par og har dårlig hørelse i forvejen...Her tænker jeg på den nattestøj, på en meget lang julenat!!

• Overnattede: december 2013, rejste med familie
4  Tak, Lars C
Anmeldt for 20. maj 2013

Hotel Viby Kro er en nostalgisk lille kro på landet - dog ikke mere end 15 km fra Roskilde. Betjeningen er venlig, værelserne er rene, og der er god kromad. Stedet er let at finde. Den hyggelige kro får tankerne på "Jernbanehotellet i Korsbæk".

• Overnattede: april 2013, rejste alene
3  Tak, Lissi Kjær C