“Altid super lækkert !!!”
Anmeldelse af Saigon

Saigon
Få mad leveret
nr. 16 af 71 Restauranter i Valby
Køkkener: Vietnamesisk
Anmeldt 21. december 2022 fra mobile enheder

Det er simpelhen en af de bedste steder, i Valby. Ligger desværre nok, lidt “ gemt væk” mellem Folehaven og Grøntorvet. Er besøg værd !

Dato for besøg: december 2022
Tak, 777vibekeh

Anmeldt 26. marts 2022

Tak for skøn autentisk Vietnammad ( Var i Vietnam i 1995 og 1997 ), Fejrede min fødselsdag for 5 eller 6 gang med børn børnebørn og kærester, de ææælsker alle maden hos Saigon , det er også super lækkert , og de sødeste Vietnameser venner der betjener os..
Vi glæder os allerede til næste gang.
MVH. jan,Lone Kim, Vibeke Pia, Thomas Nicoline, Lucas, Freja Thor, Jasie, Nick,Halfdan, Linus, Jonas...

Dato for besøg: marts 2022
Tak, M7014IIjanl
Anmeldt 8. januar 2020 fra mobile enheder

Jeg vil stærkt fraråde at spise mad fra denne restaurant, idet at de er meget smålige med at medsende kød i deres takeaway. Istedet putter de en masse ingefær og grøntsager i deres retter. Når indehaver modtager klager, bliver han meget ubehøvlet og råber selv om der er andre spisende gæster tilstede i restauranten (hvis man kan kalde den det)
Indehaver bliver sur på køkkenpersonalet som også råber op.
Jeg fik en ny portion mad, men fik at vide at jeg ikke skulle komme og købe mad hos dem længere.
Godt for det, for jeg sætter aldrig mine ben der igen

2  Tak, 540glenp
Anmeldt 20. juli 2019 fra mobile enheder

Jeg har været her flere gange. Altid sød betjening og lækker mad. Friske krydderurter, god smag og massere af mad. Det er bare altid en fornøjelse!

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, christinadalby
Anmeldt 1. april 2019 fra mobile enheder

Vi købte take away fra Saigon. I den ene ret med oksekød, var kødet kun lige brunet udenpå og råt inden i, så vi selv måtte stege det. I den anden ret med nudler og kylling fandt vi 4 stykker hårdt plastik, sikkert fra noget emballage! Så det var sidste gang vi får mad fra Saigon!

Dato for besøg: april 2019
1  Tak, Kritik1234

Rejsende, der kiggede på Saigon, kiggede også på

Har du været i Saigon? Fortæl om dine oplevelser!