“Regular brunch, as expected”
Anmeldelse af Cafe Sommerfuglen

Cafe Sommerfuglen
nr. 6 af 69 Restauranter i Valby
Køkkener: Europæisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Målet var en klassisk brunch og det fik vi. En hverdag hvor der var stille i cafeen og med sød venlig betjening, fin servering - eneste undren var at der var en Skive 3-stjernet salami på tallerken. Hvorfor dog det? Resten var fint

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 469esterh

Anmeldt 11. juni 2016

En hyggelig cafe i hjertet af Valby. God service og et rigtig godt menukort både til frokost og til aften. De har et mindre lokale til små private sammenkomster.

Tak, HenrikRasm
Anmeldt 5. juni 2016

I Valbys cafe-kvartér skal der alligevel noget til at skille sig ud. Der er omtrent 15 caféer i en radius af 200 meter. Men det gør Cafe Sommerfuglen alligevel. Deres retter er en smule anderledes, og er godt tilberedte. God værdi for pengene.

1  Tak, 887filiped
Anmeldt 21. maj 2016 fra mobile enheder

Vores foretrukne sted at nyde en god gang brunch.
Der er mange forskellige ting at vælge i mellem, eneste minus er at juice ikke er med i prisen.

Tak, susanneo132
Anmeldt 23. februar 2016

altid en god service. okay mad, ikke noget særligt, standart cafemad. kan især anbefale deres brunchtallerken. det lidt dyrt, i forhold til smag, møblement og atmosfære.

Dato for besøg: maj 2015
Tak, Stine H

Rejsende, der kiggede på Cafe Sommerfuglen, kiggede også på

Har du været i Cafe Sommerfuglen? Fortæl om dine oplevelser!