“Simpelthen for ringe”

Anmeldt 23. august 2020

Øv øv
Smagløst hele vejen
Ikeas pølsebod rater højere
Guacemole indeholder vist ikke avocado
Dårligst standard og dyrt
Arrogant service
Det eneste der er lækkert er indretningen men vi bestilte take away

Tak, MaleneArenkiel
Karmasushi, Markedsføring hos VACA - Valbylanggade, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. september 2020

Hej Malene,
Det er vi kede af at høre. Det er selvfølgelig en smagssag, men jeg kan forsikre dig om, at vi bruger rigtige avokadoer til vores guacamole og at vi laver vores mad helt fra bunden.

Anmeldt 15. august 2020 fra mobile enheder

Aldrig i mit liv er jeg blevet behandlet så dårligt af, hvad jeg formoder, var ejeren.
Han sad og spiste sin mad til offentlig skue midt på restauranten da vi kom ind, og virkede direkte fjendtlig. Så spurgte vi lidt ind til konceptet men fik absolut ingen hjælp.

Vi sad herefter udenfor og kiggede lidt på menukortet, hvor der ikke fremgik priser eller noget andet, og bad igen om hjælp - uden held.

Herefter rejste vi os og gik.

Hold jer væk fra det skod sted.

1  Tak, F9873LGchristianh
Anmeldt 12. august 2020

Med stor kærlighed til mexicansk mad har jeg haft mod på at prøve VACA flere gange, men hver eneste gang er jeg blevet slemt skuffet. Senest prøvede jeg deres Nachos hvor jeg fandt et lille blåt stykke plastik i maden, desuden var osten ikke smeltet og nachosene var bløde - kylling var dog fin, men hvad kan jeg bruge når der er plastik i maden og resten var ringe. Ved det seneste besøg var servicen ikke eksisterende, og man følte sig ikke velkommen - det var den der "Åh nej en kunde i butikken". Jeg har også tidligere prøvet deres tacos og burritos (her var der dog bedre service), men uden at være synderligt begejstret for maden. Desvære har jeg sat mine ben hos VACA for sidste gang. Havde håbet det var et sted med lækkert mexicansk takeway - så er selv en omgang kryderiblanding fra texmex bedre.

Tak, hnrkei

Hej Hnrkei,
Det er vi kede af at høre! Det er ikke den samme gode standard vi plejer at levere og vi beklager, hvis du ikke har følt dig velkommen hos os, det er langt fra tilfældet.

Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Der er kommet ny bestyre....
Om alt køre på skinner ved jeg ikke men, hold nu kæft hvor smagte det godt.
Lene og jeg delte lidt forskelligt og det smagte bare godt...
De har også byens stærkeste Chile...
Lækker frisk indrettet og en snæver menu..
Snæver men virkelig veltilberedt mad...
Glæder mig til næste gang...
Fyrene i VACA var iøvrigt rigtig søde

Tak, Ricorv
Karmasushi, Markedsføring hos VACA - Valbylanggade, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2020

Hej Ricorv,
Tak for din anmeldelse af os! Vi er glade for at høre, at du var tilfreds med dit besøg hos os og vi glæder os til at servere for dig igen :-)

Anmeldt 16. juli 2020 fra mobile enheder

Uprofessionelt adfærd fra personalet som talte om private ting og var særdeles højlydte i restauranten og mad under standart, kan bestemt ikke anbefale.

1  Tak, maudii83
Karmasushi, Markedsføring hos VACA - Valbylanggade, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. juli 2020

Hej Maudii83,
Det er vi utroligt kede af og vil gerne beklage mange gange for dette. Vi vil selvfølgelig tage dette op med det pågældende personale.

Du ønskes en rigtig god dag

Rejsende, der kiggede på VACA - Valbylanggade, kiggede også på

Har du været i VACA - Valbylanggade? Fortæl om dine oplevelser!