“Bedste mexicanske jeg har smagt.”
Anmeldelse af VACA - Valbylanggade

VACA - Valbylanggade
nr. 59 af 67 Restauranter i Valby
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Der er kommet ny bestyre....
Om alt køre på skinner ved jeg ikke men, hold nu kæft hvor smagte det godt.
Lene og jeg delte lidt forskelligt og det smagte bare godt...
De har også byens stærkeste Chile...
Lækker frisk indrettet og en snæver menu..
Snæver men virkelig veltilberedt mad...
Glæder mig til næste gang...
Fyrene i VACA var iøvrigt rigtig søde

Tak, Ricorv
Karmasushi, Markedsføring hos VACA - Valbylanggade, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2020

Hej Ricorv,
Tak for din anmeldelse af os! Vi er glade for at høre, at du var tilfreds med dit besøg hos os og vi glæder os til at servere for dig igen :-)

Anmeldt 16. juli 2020 fra mobile enheder

Uprofessionelt adfærd fra personalet som talte om private ting og var særdeles højlydte i restauranten og mad under standart, kan bestemt ikke anbefale.

Tak, maudii83
Karmasushi, Markedsføring hos VACA - Valbylanggade, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. juli 2020

Hej Maudii83,
Det er vi utroligt kede af og vil gerne beklage mange gange for dette. Vi vil selvfølgelig tage dette op med det pågældende personale.

Du ønskes en rigtig god dag

Mvh Katrine

Anmeldt 12. april 2020 fra mobile enheder

Vi bestilte 2 chili con carne og to børneretter og en guacamole. Guacamolen kostede 23 kr, og der var 1 teskefuld i alt. Børneretterne var blandet fuldstændig sammen - ikke særlig børnevenligt! Og i chili con Carnen udgjorde gryderetten kun ca 25 procent. Resten var chips og ris. I øvrigt havde de glemt at vi havde bestilt ekstra ost og flæskesvær. Mega ærgerligt, for de har ellers nogle gode aspekter som fx deres langtidsbraiserede svinekød, men det glemmer man lidt når så meget slet ikke spiller.

Dato for besøg: april 2020
Tak, froekenkristiansen
Anmeldt 28. marts 2020 fra mobile enheder

Jeg havde bestilt til kl. 18:45 idag, og måtte alligevel sidde og vente i 20 min. Udover det var der ikke styr på noget som helst, og ingen af os 4 mennesker fik hvad vi havde bestilt, både fordi at der ikke var skrevet det rigtige nr. på maden, og fordi der pludselig ikke var mere kylling tilbage - da vi stod og skulle afhente.

Desuden er jeres guacamole kilopris 450kr, hvilket jeg synes er liiiige dyrt nok.
Og smagen var heller ikke noget at råbe hurra for. - desuden manglede der koriander i alle vores burritos og meget nærig med kødet.

18kr for en så lille (og halvt fyldt) guacamole?!

Dato for besøg: marts 2020
Tak, Yasminjaq
Anmeldt 27. marts 2020

Vi bestiller aldrig mere mad herfra! Deres service er simpelthen elendig. Vi har bestilt takeaway 2 gange herfra, og BEGGE gange har der været store mangler i vores bestillinger. De har blandt andet glemt side-orders og hovedretter. Bestil ALDRIG herfra.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, gustavlundk

Rejsende, der kiggede på VACA - Valbylanggade, kiggede også på

Har du været i VACA - Valbylanggade? Fortæl om dine oplevelser!