“Hygge og kvalitet”

Reservér bord
man. 25/1
20:00
nr. 8 af 68 Restauranter i Valby
Beskrivelse: På Cafe on the Six er vores etos enkel: vi er lidenskabelige omkring betjene dig eksotisk/spændende mad og drikkevarer/drikkevarer, der ikke bare smager fantastisk, men er faktisk godt for din krop og sind. Vi sikre at alt det, vi serverer er af den højeste kvalitetsprodukter og hvor det er muligt, er etisk og økologisk oprindelse.
Anmeldt 26. august 2020

Lille, intim cafë ved tingstedet i Valby. Betjeningen er venlig og kompetent. Selvom ikke alle ansatte taler dansk, så gør de et forsøg. Maden er sund og veltillavet.

Tak, UlrikHoe

Anmeldt 24. november 2019

Absolut lækre råvare og indbydende arrangeret. Ventetiden var en anelse i overkanten. Kan anbefales til en let frokost.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Danish-Sasso
Anmeldt 9. oktober 2019

Frisk og absolut velkomponeret sandwich, med lækre råvare og god smag. Lidt lang ventetid, men høflig og korrekt betjening. Spændende drikkevare.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Danish-Sasso
Aggi A, Public Relations Manager hos Cafe on the Six, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. oktober 2019

Jeg er så glad for at du nød dit måltid. Vi vil forsøge at forbedre ventetiden.

Anmeldt 29. august 2019

Orj et lækkert lille og hyggeligt sted. Betjening fantastisk og så var acaibowle himmelsk - friskpresset appelsinjuice var fantastisk. En helt igennem fantastisk oplevelse - prisniveauet er MEGA billigt

Dato for besøg: august 2019
Tak, AnnetteA71

Jeg er så glad for, at du havde en fantastisk oplevelse på vores café.

Anmeldt 2. december 2018 fra mobile enheder

På en grå og regnfuld decemberdag faldt vi tilfældigt ind i caféen tidligt på eftermiddagen. Vi blev positivt overraskede over det grønne menukort med en mangfoldighed af spændende sager, og tilmed muligheder for veganske, glutenfri og andre apecielle ønsker. Vi nød både avocadosalat, tunsandwich (med dejligt brød), en spinatsmootie og en pink dragon. Alt var anrettet med stor æstetisk sans, og alt havde en friskhed og velsmag, som var overvældende. Vi nød det hele, og kommer gerne igen.

Dato for besøg: december 2018
Tak, 279henriks
Aggi A, Public Relations Manager hos Cafe on the Six, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. februar 2019

Tusind tak. Jeg er så glad, du nød dit måltid. Venligst kom igen snart.

Rejsende, der kiggede på Cafe on the Six, kiggede også på

Har du været i Cafe on the Six? Fortæl om dine oplevelser!