“God søndagsbrunch”

Café No. 2
nr. 19 af 41 Restauranter i Faaborg
Køkkener: Café
Anmeldt 4. juli 2016

En rigtig god cafe med søndagsbrunchbuffet på torvet midt i Faaborg. Udvalget i brunchbuffeten er ikke så stort, men maden er udemærket. Kaffen er god og betjening venlig. Rigtigt fint, men ikke noget ud over det, man kan forvente til prisen.

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, Daniel M

Anmeldt 18. maj 2016

På torvet i Faaborg. En ganske almindelig dag. Go' tid til hygge. Kaffe på termokande. Lune croissanter med smør. Så kan det da ikke blive bedre!

Dato for besøg: maj 2016
1  Tak, Gudmand
Anmeldt 20. april 2016 fra mobile enheder

Alletiders personale og mange lækre retter bl.a. burgere og salater. Samtidig serverer de en rigtig lækker brunch.

Dato for besøg: april 2016
1  Tak, cocni
Anmeldt 10. januar 2016 fra mobile enheder

Dejlig cafe vi fik pariserbøf og italiensk burger. Store portioner og det smagte rigtig godt.
Meget rimelig pris ikke særligt dyrt.
En cafe vi gerne vil anbefale.

Dato for besøg: januar 2016
Tak, TinaHansenDK
Anmeldt 6. august 2015

Rigtig dejlig cafe-mad og meget venligt personale.Vi har spist både brunch, aftensmad og kaffe/kage. Alt har været tip top.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, Harriet B

Rejsende, der kiggede på Café No. 2, kiggede også på

Odense, Fyn og Øer

Faaborg, Faaborg-MidtFunen Municipality

Har du været i Café No. 2? Fortæl om dine oplevelser!