“Goumet”

Restaurant Klinten
Reservér bord
fre. 17/9
20:00
Beskrivelse: Restaurant Klinten - et besøg værd ” DET BEDSTE STED AF ALLE ” Siger vores gæster Hvor ellers finder man denne helt specielle fornemmelse af at blive set, hørt og mærket fra det sekund man træder ind i restauranten. Et menukort der når hele vejen rundt fra frisk fisk til store steaks. Det kan kunne blive starten på en fantastisk rejse i kulinariske oplevelser. Vi har skabt en gastronomisk profil og et renomme, gennem særlig udvalgte råvare og et køkken fuld af eksperimenter, der dagligt udvikler sig – gennem en passion fra vores kokke. / Team Klinten
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk goumet oplevelse
Fik en 4 retters menu med vin 1370 kr for 2
Alt var bare perfekt incl. betjeningen
Skal prøves hvis man er i Fåborg

Tak, Stub1964

Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

Den bedste mad vi har smagt i lang tid.
Man kan tydeligt smage, at kokkene er passionerede!
Personalet er dygtige og venlige. De tilpasser sig gæsterne og deres humør. Deres glade interne stemning gør oplevelsen om muligt endnu bedre.
Book et bord så hurtigt du kan!!

Tak, Culture62051689188
Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

Meget fin oplevelse , super kokke og super betjening . Lækker mad med små positive overraskelser og tvists undervejs .
Vin menuen passede perfekt til maden. Prisen meget rimelig i forhold til maden og omgivelsernes niveau.

Tak, Mads H
Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

Vi oplevede en Formidabel middag ,med dejlig, smilende betjening. Vi Kan varmt anbefale dig at bestille bord og støt Danmarks restauranter

Tak, I1586IJkarinaa
Anmeldt 29. juli 2021 fra mobile enheder

Hurtig bekræftelse på booking og fremsendelse af mail - god mad og service. Sød betjening. Og god musik. Et godt og vel tilpasset arrangement.

Tak, Michael v

Rejsende, der kiggede på Restaurant Klinten, kiggede også på

Faaborg, Faaborg-MidtFunen Municipality

Har du været i Restaurant Klinten? Fortæl om dine oplevelser!