“Fantastisk oplevelse (-:”

Restaurant Klinten
Reservér bord
man. 30/11
20:00
Beskrivelse: Restaurant Klinten - et besøg værd ” DET BEDSTE STED AF ALLE ” Siger vores gæster Hvor ellers finder man denne helt specielle fornemmelse af at blive set, hørt og mærket fra det sekund man træder ind i restauranten. Et menukort der når hele vejen rundt fra frisk fisk til store steaks. Det kan kunne blive starten på en fantastisk rejse i kulinariske oplevelser. Vi har skabt en gastronomisk profil og et renomme, gennem særlig udvalgte råvare og et køkken fuld af eksperimenter, der dagligt udvikler sig – gennem en passion fra vores kokke. / Team Klinten
Anmeldt 4. august 2020

En fantastisk madoplevelse på en dejlig hyggelig og fantastisk beliggende restaurant.
Vi var en gruppe på 9 personer ( børn og voksne ). Uovertruffen betjening og dejlig mad til prisen.
En fantastisk atmosfære som virkelig er et besøg værd.
Vi kommer helt sikkert igen til endnu en fantastisk oplevelse (-:

Tak, Kappermorten

Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Super god betjening og en dejlig terrasse med udsigt over vandet, selvom det blæste lidt, var der læ på terrassen

Tak, stenkrogsgaardh
Anmeldt 27. juli 2020 fra mobile enheder

Fantastisk mad, yderst professionel personale, service i top og tilmed en hyggelig og hjertelig stemning leveret af de utrolig skønne omgivelser, den smukke udsigt og ikke mindst af ejerne med deres charme og gæstfrihed. Uden tvivl et sted der skal besøges igen.

Tak, mathildes858
Anmeldt 27. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig god, venlig og hurtig betjening. God og velsmagende mad til rimelig penge. En pragtfuld udsigt, men personligt manglede jeg lidt hygge i restauranten.

Tak, 486anjao
Anmeldt 23. juli 2020 fra mobile enheder

Vi har spist mad på Klinten hertil aften. Super god mad og ikke mindst super betjening af ejeren selv. Vi følte os meget velkommen

Rikke og Tom

Tak, tomjJ1440EQ

Rejsende, der kiggede på Restaurant Klinten, kiggede også på

Faaborg, Faaborg-MidtFunen Municipality

Har du været i Restaurant Klinten? Fortæl om dine oplevelser!