“Middag”

Restaurant Klinten
Reservér bord
lør. 15/8
20:00
Beskrivelse: Restaurant Klinten - et besøg værd ” DET BEDSTE STED AF ALLE ” Siger vores gæster Hvor ellers finder man denne helt specielle fornemmelse af at blive set, hørt og mærket fra det sekund man træder ind i restauranten. Et menukort der når hele vejen rundt fra frisk fisk til store steaks. Det kan kunne blive starten på en fantastisk rejse i kulinariske oplevelser. Vi har skabt en gastronomisk profil og et renomme, gennem særlig udvalgte råvare og et køkken fuld af eksperimenter, der dagligt udvikler sig – gennem en passion fra vores kokke. / Team Klinten
Anmeldt 6. juli 2020 fra mobile enheder

Meget velsmagende mad (kalvesteak og premium kotelet) og rigtig flink personale!
Flot udsigt ud til havet

Tak, evaskats

Anmeldt 5. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig lækkert mad og god betjening... Avec kunne godt lige opgraderes men alt i alt en rigtig god oplevelse til prisen

Tak, Shh81
Anmeldt 5. juli 2020

Vi har i dag fejret 80 års fødselsdag for vores børnebørn og oldebørn. Det var ved frokost tid, og vi fik en fantastisk lækker buffet, vi har alle været enige om at det var en dejlig oplevelse, og vi vil tænke over at komme snart igen, Ninna som servicerede os, var meget sød og opmærksom.
Så vi siger tak for en god dag.

Tak, skuret42
Anmeldt 25. juni 2020 fra mobile enheder

Vi var 3 tøser på restaurant Klinten den 20/6 kl 19.30.
Jeg fejrede fødselsdag. Vi fik en udsøgt middag og god betjening. Kan varmt anbefales. Tak til Charlotte og Per samt deres personale

Dato for besøg: juni 2020
Tak, lonet766
Anmeldt 22. juni 2020

Tusind tak for en rigtig god aften med en fantastisk 4-retters sæsonmenu, med mad der både var smukt anrettet og smage der sad lige i skabet! det er bestemt ikke sidste gang vi har været gæster hos restaurant Klinten!

Dato for besøg: juni 2020
Tak, LarsenKok

Rejsende, der kiggede på Restaurant Klinten, kiggede også på

Faaborg, Faaborg-MidtFunen Municipality

Har du været i Restaurant Klinten? Fortæl om dine oplevelser!