“Det hedder en Margherita ikke Alexandria”
Anmeldelse af Torvet Burger og Pizza

Torvet Burger og Pizza
Få mad leveret
nr. 30 af 40 Restauranter i Faaborg
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Som pizzeria må man have styr på de klassiske navne, ellers går det galt. Og her springer kæden af allerede ved den simple pizza som burde hedde Margherita, men som her er omdøbt til Alexandria.

Tak, Juulemanden

Anmeldt 11. marts 2021

virkelig god mad!!
Det smager godt og bestiller altid derfra.
Vi bestiller dem altid når vi skal hygge os. Jeg tænker altid på torvets burger og pizza, når jeg er sulten. ISÆR lige nu...

Dato for besøg: februar 2021
Tak, Majajajajajaja
Anmeldt 31. august 2020

Mange valfarter til dette pizzasted, - forståeligt nok, - pizzaerne var gode og velsmagende. Der var travlt, så en del ventetid må påregnes.

1  Tak, Ellen R
Anmeldt 11. juli 2020 fra mobile enheder

Gode pizzaer.
Stort udvalg, lidt lang ventetid, men de er værd at vente på. Du kan sidde ude og inde, vi valgte dog at tage med hjem i sommerhuset.

Tak, Sveskemor
Anmeldt 8. maj 2019

super lækker butik med stort udvalg og dejlig mad med lækker atmosfære. Mine venner var super tilfreds, vi kommer udentvivl igen

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Dinisan J

Rejsende, der kiggede på Torvet Burger og Pizza, kiggede også på

Faaborg, Faaborg-MidtFunen Municipality

Har du været i Torvet Burger og Pizza? Fortæl om dine oplevelser!