“På det jævne”
Anmeldelse af S P I S - Hotel Faaborg

S P I S - Hotel Faaborg
Køkkener: International
Spisemuligheder: Reservationer
Beskrivelse: Vores køkken er kendetegnet ved sin nordiske identitet, men vi lader os ikke begrænse - vi kigger gerne andre køkkener over skuldrene og især det franske køkken. Vi sværger især til lokale producenter som leverer sæsonnære råvarer hele året. Vi samler urter, grønt, bær og frugter fra skov, mark og strand som indgår i vores menukort. Vi bestræber os på, at give hver en ret og hver en tallerken en kærlig og speciel omtanke og vi ligger gerne en overraskelse eller 2 ind i hver servering God Appetit
Anmeldt 19. august 2020

Vi fik frokost med smørrebrød, sild,spegepølse og rullepølse. Det var en jænt god oplevelse, men ikke særligt meget ud over hvad man selv hurtigt kan skrue sammen med fødevarere fra det nærmeste supermarked. Der kunne godt have været kælet mere for detaljerne og smagsoplevelsen. Prislejet var dog fornuftigt inforhold til ydelsen. Servicen var venlig og behagelig.

Tak, David U

Anmeldt 10. august 2020

Blev taget så venligt imod af indehaveren af hotellet. Fik anvist et bord i den hyggelige gårdhave. En meget sød og imødekommende betjening. Valgte hver 2 stykke smørrebrød - og heldigvis ikke smørrebrød som den kendte højtbelagte, men helt i særklasse. En fiskefilet der var så frisk og lækker, en rigtig dejlig hjemmelavet kyllingesalat og så kartoffelmad med rygeost. Alt var så lækkert og kommer helt sikkert gerne igen.

Tak, annelouisenielsen68
Anmeldt 12. juni 2020 fra mobile enheder

Smørrebrød hvor altid er lavet fra bunden.
Fik fiskefilet stegt i smør, æggesalat og ost. Mad vel tillavet, god smag.
Hyggelige barokke lokalerne og møbler.
Tjenerens sorte løbetøj passer ikke ind i den smukke stil, mens hunde var sød og venlig.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, 891hanneh
Anmeldt 14. februar 2020

Hotellet har fået ny ejer og serverer nu kun en frokostmenu men den er til gengæld fremragende. Menuen består af smørrebrød, hjemmelavet, med lokale råvarer. Deter ikke overpyntet men det der er er dæleme godt. Læg dertil at der serveres øl fra det lokale bryggeri og at ejeren selv serverer med megen charme så får man den perfekte oplevelse.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Ovemunk
Anmeldt 29. august 2019

Besøgte Magasinet hotel Faaborg. Bestilte Bouillabaisse og grillede kammuslinger. Suppen var dejlig. De 2 grillede kammuslinger var noget kogte i udseende men smagte dejligt. ( Lidt pebret pris a 75 kr for 2 muslinger)
Vi bestilte 2 gange steak, de smagte og var i strukturen som svine kød. I følge tjeneren som spurgte kokken om kød typen var det oksefilet. Har aldrig fået så lyst og tørt oksefilet som smagte af svin. Kommer ikke tilbage.

Dato for besøg: august 2019
Tak, majbritsorensen

Rejsende, der kiggede på S P I S - Hotel Faaborg, kiggede også på

Faaborg, Faaborg-MidtFunen Municipality

Har du været i S P I S - Hotel Faaborg? Fortæl om dine oplevelser!