Smuk og lækker natur. Besøger gerne igen.

Der var ikke meget bjerg over dem … i hvert fald ikke på den 11km lange rute vi gik. Naturen var... læs mere

Anmeldt d. 30. juli 2021
MariaDalsgaardDK
Aalborg, Danmark
fra mobile enheder
Bakker og bjerge ligger side om side

Anmeldt d. 1. april 2021
Steen Rosborg M
Randers, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 30. juli 2021 fra mobile enheder

Naturen var utrolig smuk og frodig. Vi gik gennem mange forskellige naturrum, tæt skov, åbne marker og enge, vandløb og søer. Vi så og hørte mange fugle og spise hindbær fra busken. Der var generelt et rigt dyre- og planteliv.

Dato for oplevelse: juni 2021
Tak, MariaDalsgaardDK
Anmeldt d. 1. april 2021 fra mobile enheder

Her er mange små rundture, som de fleste kan klare. Alle ture er godt afmærket og lettere kuperet. Nogle vil sikkert tage 2 ruter. God tur en klar anbefaling.

Dato for oplevelse: april 2021
1  Tak, Steen Rosborg M
Anmeldt d. 12. november 2020

Vi havde ikke besøgt Svanninge Bjerge før, men det er et fint vandreområde med mange afmærkede stier. Desværre var det noget tåget, så vi kunne ikke nyde udsigten fra Lerbjerg, men vi kommer igen engang!

Dato for oplevelse: november 2020
3  Tak, SteenLindholm
Anmeldt d. 2. november 2020

Vi blev anbefalet at tage til Svanninge Bjerge og blev ikke skuffet. Vi valgte en tur på 9 km. og gik igennem virkelig smukke områder, med den skønneste udsigt over det Sydfynske Øhav, på flere af højdedragene.
Bestemt noget jeg selv vil anbefale andre at gøre.

Dato for oplevelse: oktober 2020
Tak, Claus W
Anmeldt d. 11. september 2020 fra mobile enheder

Er man i området, stop bilen og ud og gå i det skønne område. Uanset hvor man kigger/går bliver man i godt humør

Dato for oplevelse: september 2020
Tak, Vivi H