“Bryllupsdag”

Køkkener: Thai
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 27. januar 2020

Var der i forbindelse med min datters og svigersøns bryllupsdag. Meget høflig betjening. Der var styr på hvem der skulle have hvad, både drikkelse og mad

Dato for besøg: september 2019
2  Tak, 365jannej

Anmeldt 13. august 2019 fra mobile enheder

Super god mad, der var rigeligt og mange smagsoplevelser i de valgte menuer. Vi kommer bestemt igen og kan kun anbefale denne restaurant til alle der elsker mad.

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, Thomas F
Anmeldt 1. august 2019

Vi gik lidt rundt i Faaborg for at finde et sted at spise, og besluttede os for at vælge Dang ved brønden. Vi satte os udenfor ved et bord og ventede spændt på at nogen lagde mærke til os. Der var masser af tjenere på arbejde, men alle var de RØV ligeglade med betjening af kunder. Vi sad der først i et kvarter og holdt øje med hvad de ansatte egentlig foretog sig, ingen henvendte sig til os. Der gik 30 min. og ventetiden blev nu forvandlet til desperat at forsøge at få øjenkontakt med tjenerne i den udendørs bar. Det lykkedes så at få øjenkontakt flere gange, hvorefter tjenerne kiggede væk og tog deres private iphone frem og begyndte at skrive SMS’er. (Lavede alt andet end at passe deres job) desuden kunne vi se andre kunder der fik betjening efter laaang ventetid, så fik en betjening med direkte sur og aggressiv attitude. Da der nu var gået omkring 45 min. og der stadigvæk ikke var nogen der havde henvendt sig, valgte vi at rejse os og gå. Så lagde vi 1500kr et andet sted i byen den aften.. Det er simpelthen for ringe og forkasteligt at have sådan en flok ugidelige og flabede teenagere rendende som tjenere. Jeg ved ikke om chefen var på ferie og de derfor mente de kunne gøre hvad der passer dem, men jeg tror chefen skal lave et personalemøde og få oplært deres unge tjenere ordenligt. Vi var ikke de eneste den aften, som valgte ligesom os, at rejse sig og lægge deres penge andetsteds. Vi nåede aldrig at smage maden, da vi aldrig fik betjening. Synd og skam, da maden ellers så god ud ved de andre borde..

1 ud af 5 stjerner er hvad det kan blive til, fraråder folk at besøge stedet på det kraftigste.

Dato for besøg: august 2019
6  Tak, Christoffer B
Anmeldt 31. juli 2019 fra mobile enheder

Vi hentede takeaway på restauranten. Der var lang leveringstid, men det var hvert et minut værd at vente på. Bestilte forretter, supper og karryretter. Alt var super lækkert - autentisk - og dejlig stærkt. Prøv det.

Dato for besøg: juli 2019
3  Tak, mikaelalsing
Anmeldt 31. juli 2019 fra mobile enheder

Der er både for øjet og maven. Flotte udskæringer på grøntsager og nogle fantastiske velsmagende retter. Og så kan man stå og nyde udsigten til en skovvej mens man er på "Det lille hus"

Dato for besøg: juli 2019
3  Tak, Claus R

Rejsende, der kiggede på Dang Ved Bronden, kiggede også på

Faaborg, Faaborg-MidtFunen Municipality

Har du været i Dang Ved Bronden? Fortæl om dine oplevelser!