God restaurant

Anmeldt d. 23. juli 2019
CarstenH248
Silkeborg, Danmark
fra mobile enheder
Fantastisk flot, kuperet bane med storslået udsigt

Anmeldt d. 3. juni 2019
Lykkefred
Nykøbing Sjælland, Danmark

Anmeldt d. 23. juli 2019 fra mobile enheder

Golfbanen er flot og velholdt. Der er mange bakker og derfor en del blinde slag. Restaurant var virkelig god

Dato for oplevelse: juli 2019
1  Tak, CarstenH248
Anmeldt d. 3. juni 2019

Første gang på Faaborg Golfklubs bane, men ikke sidste. Banen er rigtig flot og med masser af udfordringer, ikke mindst på grund af mange blinde huller. En meget kuperet bane, som gav god motion og udsigt over Faaborg by og fjord på mange huller. Alle golfere vi mødte var utroligt venlige og interesserede i os som green-fee gæster.
Vi kommer gerne igen.

Dato for oplevelse: juni 2019
2  Tak, Lykkefred
Anmeldt d. 10. juli 2017 fra mobile enheder

Var til studenterfest her. Fantastisk sted at holde sin fest i smukke omgivelser - godt sted at spille golf - 18 huller

Dato for oplevelse: juli 2017
Tak, Susanne19642013
Anmeldt d. 13. august 2014

Det er best at leje en byggy, kuperet bane, men meget flot. Greens er rigtig god. Flot klubhus, rigtig god betjening. Det regnede da vi kom, fik et håndklæde med til at tørre byggy og os

Dato for oplevelse: august 2014
Tak, arolling
Anmeldt d. 6. august 2013

Faaborg Golfbane ligger i en del af Svanninge Bakker. Banen er stærkt kuperet. Der er blinde huller og vand, men tillige nogle huller med en forrygende god udsigt. Klubben har en restaurent hvor man kan få vådt og tørt.

Dato for oplevelse: juli 2013
Tak, PSH58