“Velsmagende og god betjening.”
Anmeldelse af Spisehuset

Spisehuset
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 8. august 2021

Vi bestilte en salat med laks og en burger. På trods af fyldt restaurant kom maden ret hurtigt. Maden var både frisk og veltilberedt.

Rigtig god betjening, vi følte os i den grad velkomne.

Skøn udsigt.

Tak, 45jesperp

Anmeldt 30. juli 2021 fra mobile enheder

Restauranten har både inde og ude servering med dejlig terrasse ved havnen. Behagelig service og god mad fra et godt og varieret menukort.

Tak, FamilienK
Anmeldt 29. juli 2021 fra mobile enheder

Vi fik frokost på spisehuset, 2 x fish and chips. Det smagte fint, og det var dejligt med lidt salat ved siden af, for at give modspil tilretten. Retten var ikke overvældende smagsmæssigt, men vi blev mætte. Frokostkortet var lidt snævert, og der var ikke så mange valgmuligheder.
Til gengæld er deres flotte udsigt lige ud til vandet være at nævne.

Tak, MariaDalsgaardDK
Anmeldt 22. juli 2021 fra mobile enheder

Sikken dog en dejlig oplevelse, smilende og venlige tjenere som har styr på kunderne. Burgerne er nok nogle af de bedste jeg har smagt, og kødet var helt perfekt og ikke slået ihjel flere gange. Vil varmt anbefale andre at spise her. Eneste minus var vejret, men det bliver nok svært at klandre stedet for REN VERDENSKLASSE

Tak, Flemming J
Anmeldt 16. juli 2021

Vi har været en uge på ferie i Faaborg, og har i løbet af den uge spist 2 gange hos Spisestedet. Vi har kun kæmpe ros og anbefalinger tilovers ✅ der blev serveret så lækker mad, at selv vores kræsne unger spiste op
Anden gang var det ungerne der spurgte om vi ikke skulle spise det gode sted

Og så er det jo også et kæmpe plus at priserne var til at betale

Dato for besøg: juli 2021
Tak, RikkeC1234

Rejsende, der kiggede på Spisehuset, kiggede også på

Faaborg, Faaborg-MidtFunen Municipality

Har du været i Spisehuset? Fortæl om dine oplevelser!