“Vi kom 2 voksne og 2 børn”
Anmeldelse af Spisehuset

Spisehuset
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Vi kom 2 voksne og 2 børn til frokost og helt grundlæggende kan det med en samlet pris på 600 kr, ikke give mere end 3 stjerner, det var endda lidt dårligere end vi havde forventet. Manden var god men ikke mere og vente tiden var lidt længere. End man kun ønske sig.

Tak, stenkrogsgaardh

Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Smilende og høflig betjening. God udsigt og mange siddepladser både inde og ude. Desuden mulighed både for at sidde i stueetagen eller ovenpå.

Maden kom hurtigt og steakburgeren jeg fik var velsmagende og tilpas tilberedt.

Hurtig afregning og alt i alt et godt besøg. Jeg kommer gerne igen.

Tak, Simon B
Anmeldt 30. juli 2020 fra mobile enheder

De laver altså nogle gode burgere med pommes. Bollen er helt sin egen, lækker og sprød. Servicen var rar og venlig. Vi blev taget godt i mod og man kunne finde plads til os selv alt i hele Faaborg var optaget.

Tak, 778jensa
Anmeldt 27. juli 2020 fra mobile enheder

Spiste frokost og fik gode burgere og en flot frokosttallerken. Betjening var super og ventetid acceptabel. Kan anbefales.

Tak, KIMHOLM
Anmeldt 23. juli 2020

Vi var på besøg to gange i løbet af vores ophold i Fåborg. Første gang blev vi virkelig skuffet over kvaliteten af oksefileten, som vi havde bestilt. Den manglede smag og var ikke stegt ordentligt. Derudover var der så travlt i restauranten at tjenerne ikke havde styr på bestillingerne og vi var ved at få serveret en forret vi ikke havde bestilt efter vi havde fået vores hovedret. En anden tjener havde ikke styr på vi allerede havde bestilt en dessert fra start. Den trak til gengæld voldsomt op i vurderingen af aftenen, da den blev serveret.
Vi blev virkelig positiv overrasket over den lækre kyllingeburger vi fik serveret ved vores andet besøg. Burgerbollen var lækker og sprød og dressingen var virkelig god.

Tak, T8559MVtinab

Rejsende, der kiggede på Spisehuset, kiggede også på

Faaborg, Faaborg-MidtFunen Municipality

Har du været i Spisehuset? Fortæl om dine oplevelser!