“Super cafe”

Frk. Jensens Café og Spisehus
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Nok den bedste Club sandwich jeg har fået. Perfekt brød, kylling, bacon og ikke mindst en fantastisk hjemmerørt karry dressing

Dato for besøg: juli 2016
Tak, sowindahl

Anmeldt 1. juni 2016 fra mobile enheder

Vi besøgte frk Jensen ifm familiehygge over en brunch. Der var rigeligt af alt, det hele var velsmagende, betjeningen var sød og imødekommende, lokalerne pæne og rene. Vi var så ovenikøbet så heldige at kunne sidde i caféens hyggelige gårdhave i dejligt solskinsvejr. Priserne er yderst rimelige. Cafeen kan varmt anbefales, hvis man er i Fåborg

Tak, hjc_fm
Anmeldt 22. maj 2016 fra mobile enheder

Dejlig og veltilberedt mad, fisketallerkenen og stjerneskud er helt sikkert at anbefale... Personalet smilende og søde

Tak, Global367530
Anmeldt 7. maj 2016 fra mobile enheder

Rigtig god mad. Dejligt veltilbredt. Absolut et besøg værd. Prøv deres lyse chokolade mousse, den er god.

Tak, DK-Henrik
Anmeldt 3. april 2016

Vi besøger ofte Frk. Jensens til frokost i forbindelse med familiebesøg og man går altid glad derfra. Kortet består af et bredt udvalg af lækre sandwich + tærter, salater og andet.

Normalt plejer jeg at få en Kalvesandwich men i går(02-04-2016) stod den på pariserbøf og den helt som jeg kunne ønske den, lækkert brød, god størrelse bøf der var stegt perfekt og så det sædvanlige tilbehør.

Kan kun anbefale at man tager et smut forbi og prøver cafeen af.

Dato for besøg: april 2016
2  Tak, 889keldj

Rejsende, der kiggede på Frk. Jensens Café og Spisehus, kiggede også på

Faaborg, Faaborg-MidtFunen Municipality

Har du været i Frk. Jensens Café og Spisehus? Fortæl om dine oplevelser!