“Dyr og dårlig”

Det Hvide Pakhus
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 13. august 2021

Vi kom glade fra en dejlig sejltur og troede vi skulle have gourmet mad i det hvide pakhus i fåborg . Lækker kuller med blomkål til 165 kr. Da vi spændte og sultne modtog vores mad. Kiggede vi skuffede på hinanden og tænkte (der må da være mere på vej. )Kulleren som sådan var ok.Med en teske sovs ,som smagte som et glas vand.Pyntet med en kvast dild og 3 meget små stykker blomkål.Dertil serveret et par skiver franskbrød med lidt smør

Tak, 425jannej

Anmeldt 10. august 2021

Var heldig at få et bord til 2, der var rigtig mange der gik forgæves en mandag aften. Rigtig lækker og veltillavet mad samt super flinkt personale der havde tid til at betjene deres gæster, selv om der var meget travlt.
Vi fik deres grill tallerken og marineret jordbær med is. Kan anbefales.

Tak, Jan_M_55
Anmeldt 29. juli 2021 fra mobile enheder

Fantastisk mad og service - meget veltilberedt mad, god og personlig betjening og dejlig vin til fornuftig pris. Fantastisk aften - intet mindre, bare super lækkert

1  Tak, IngerBirgitteK1
Anmeldt 26. juli 2021 fra mobile enheder

Stjerneskud skal der til. Men sørgeligt at jeg valgte at bestille det her. Alt for neutral og kedelig. Overhovedet intet wauw i denne oplevelse. Og prisen er ALT for høj i forhold til hvad man får - både af kvalitet og kvantitet. Og måske det er en ligegyldig sidebemærkning - men man serverer ikke mad på en tallerken, der er skåret, når man forlanger så høje priser - så burde der være råd til en ny tallerken.

1  Tak, LysterKyed
Anmeldt 25. juli 2021 fra mobile enheder

Hyggeligt sted ved havnen, personlig og hurtig betjening. Fik Fish & Chips både til voksne og børn, rigtig god panering, mangler måske lidt krydderi som salt og peber. Super flot børneret med både fisk, fritter, tomat, agurk og rejer, det var et hit.

1  Tak, 806signep

Rejsende, der kiggede på Det Hvide Pakhus, kiggede også på

Faaborg, Faaborg-MidtFunen Municipality

Har du været i Det Hvide Pakhus? Fortæl om dine oplevelser!