“Lækker mad og god service”

Hotel Faaborg Fjord Restaurant
nr. 14 af 40 Restauranter i Faaborg
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 7. august 2021

Vi fik 2 retter og vinmenu med 2 glas vin + bobler, og det var virkelig lækkert. Ikke store portioner men vel tilberedt og lækkert anrettet. Vine lod vi tjeneren bestemme og de var dejlige. Kan bestemt anbefales. Ærgerligt de ikke har mad servering på terrassen udenfor for den har en skøn udsigt. Til gengæld kan man tage sin kaffe eller drinks med derud og nyde solnedgangen.

Tak, Rikke H

Anmeldt 1. juli 2021

Bestilte bor i a la carte restauranten om formiddagen - imødekommende straks.
Blev budt pænt velkommen i receptionen da vi ankom
Bestilte og fik hver en fantastisk steak med tilbehør.
Efterfulgt af frisk jordbær dessert.
Alt sammen med kompetente og flinke tjenere.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, L5807USandersl
Anmeldt 5. december 2020

Vi var sultne allerede ved 18 tiden, så vi var nogen af de første der kom. Servitriserne
var helt perfekte og kunne deres kram. Maden var helt perfekt, så det kunne godt gentage sig en anden gang.

Dato for besøg: november 2020
2  Tak, Scanshow
Anmeldt 28. november 2020 fra mobile enheder

Virkelig lækker forret- mulingesuppe.
Elendig hovedret- kulmule på sellerimos med perrodsauce. Det var rodet anrettet. Ingen tilsmagning og alt for meget på tallerkenen. Fisken var overtilberedt, saucen helt uden smag, det var en skuffende oplevelse.
Belysningen i resturanten var rædsom, betjeningen virkede fortravlet.
Vinen var til gengæld skøn.

Dato for besøg: november 2020
Tak, Tina M
Anmeldt 10. oktober 2020

Vi har været der to gange. Og ikke sidste gang. Dejlig mad , gode priser på vin og drinks.
Tæt på mange oplevelser. Bus ved døren.
Receptionen, tjenere og alt andet personale, er søde og venlige.
Værelserne , senge er gode, rent mv.
Nye store tv.
Eneste mangel, er et mini køleskab

Dato for besøg: september 2020
Tak, W607RBjohnh

Rejsende, der kiggede på Hotel Faaborg Fjord Restaurant, kiggede også på

Faaborg, Faaborg-MidtFunen Municipality

Har du været i Hotel Faaborg Fjord Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!